5 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 21.08.22
Trip.com
getaroom.comUSD 207
Anmeldt 9. august 2021

Hotellet har en flott beliggenhet og hyggelig atmosfære..
Beklagelig var den reseptionisten jeg ble utsatt for, mer opptatt av å prate med andre enn meg.
Ved utreise ble det også en feil ved bestilling av Taxi for 5 personer til Flesland. Hadde avtalt på forhånd å få en maxitaxi, men fikk en vanlig syv seter. Bagasjen ble stablet i høyden og på fanget..

Takk, julfsryggen
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Dette hotellet er et supert hotellet, sentralt i Bergen. Vi hadde et supert opphold her, parkering i kjelleren. God service . Meget god frokost , som på sommeren ble servert fram til klokka 11:00. Anbefales

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Trine F
Anmeldt 4. august 2021

Et ellers hyggelig opphold i Bergen ble skjemmet av et dårlig rom på hotellet: det luktet kloakk. Siden vårt vindu var 1 meter over røykeplassen ute, lot det seg heller ikke lufte (Styr unna rom 208). Vi fant flere ting fra tidligere gjester under sengene, så renhold var også under pari.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 462helg
Anmeldt 4. august 2021

Helt greit sted, litt dyrt, til fots litt langt unna bussterminalen, litt lite variert frokost (for den prisen/standard), lang ventetid på heistilgang (grunnet hotellets covid regler), ingen varmeovner på uteserveringsområdet

Takk, eyvindsundland
Anmeldt 3. august 2021

Hotellet er sentral i Bergen, alt var perfekt med hotellet bortsett fra størrelsen på rommet som ikke var tilpasset to personer, rommet var altfor trang. Men vi greid oss godt ettersom hotellet var i sentrum og da var vi stort sett ute og tilbake til leggetid.

Takk, abo738263