Expedia.comUSD 180
TraveluroUSD 184
getaroom.comUSD 188
Anmeldt 9. august 2021

Helt greit hotell. Gamle rom som ikke har blitt pusset opp på lenge.

God seng, mulighet for åpning av vindu for å få inn frisk luft. Ikke fristende å bruke shampoo/balsam på hotellet.

Fin plassering.

Kommer nok ikke til å velge dette hotellet neste gang jeg skal til Bergen, da det finnes bedre alternativer til lavere pris.

Takk, Elna1994
Anmeldt 9. august 2021

Parkeringsproblemenei Bergen er tydligvis store, men ethotel som Raddisson bør kunne sørge bedre for sine kunder. Frokosten var ok, men kolde speilegg, kold bacon, mørk frokostrestaurant. Beliggenheten or jo fin, men hotellet er upersonli.

Takk, arnt580
Anmeldt 9. august 2021

Hotellet har en flott beliggenhet og hyggelig atmosfære..
Beklagelig var den reseptionisten jeg ble utsatt for, mer opptatt av å prate med andre enn meg.
Ved utreise ble det også en feil ved bestilling av Taxi for 5 personer til Flesland. Hadde avtalt på forhånd å få en maxitaxi, men fikk en vanlig syv seter. Bagasjen ble stablet i høyden og på fanget..

Takk, julfsryggen
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Dette hotellet er et supert hotellet, sentralt i Bergen. Vi hadde et supert opphold her, parkering i kjelleren. God service . Meget god frokost , som på sommeren ble servert fram til klokka 11:00. Anbefales

Takk, Trine F
Anmeldt 4. august 2021

Et ellers hyggelig opphold i Bergen ble skjemmet av et dårlig rom på hotellet: det luktet kloakk. Siden vårt vindu var 1 meter over røykeplassen ute, lot det seg heller ikke lufte (Styr unna rom 208). Vi fant flere ting fra tidligere gjester under sengene, så renhold var også under pari.

Takk, 462helg