Priceline
TraveluroUSD 105
Anmeldt 23. august 2021

Man forventer en viss kvalitet på et Radisson hotell. Både rommet og halve korridoren utenfor luktet mugg, innestengt el. lign. Dette er ikke akseptabelt og ødela vårt opphold. Frokosten var meget bra, ved bestilling av drinker i baren tok det for lang tid før disse ble servert.

Takk, pg249
Anmeldt 16. august 2021

Rommet og badet var fint. Bra plassering - hotellet ligger rett "rundt hjørnet" av bryggen. Veldig bra frokostbuffet, med god plass. Bra internett og supert med casting-mulighet på TV-en. Dyrt å parkere i parkeringskjelleren.

Takk, aadnecarlsen
Anmeldt 10. august 2021

Har det lille ekstra som man ønsker når man bor på hotell. Veldig gode senger, rent og pent, og en behagelig atmosfære. Hotellet ligger svært sentralt, og man er i kjernen av sentrum på et par minutter.

Takk, 260wenchev616
Anmeldt 9. august 2021

Helt greit hotell. Gamle rom som ikke har blitt pusset opp på lenge.

God seng, mulighet for åpning av vindu for å få inn frisk luft. Ikke fristende å bruke shampoo/balsam på hotellet.

Fin plassering.

Kommer nok ikke til å velge dette hotellet neste gang jeg skal til Bergen, da det finnes bedre alternativer til lavere pris.

Takk, Elna1994
Anmeldt 9. august 2021

Parkeringsproblemenei Bergen er tydligvis store, men ethotel som Raddisson bør kunne sørge bedre for sine kunder. Frokosten var ok, men kolde speilegg, kold bacon, mørk frokostrestaurant. Beliggenheten or jo fin, men hotellet er upersonli.

Takk, arnt580