2 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 16.10.22
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 14.10.22
Anmeldt 30. august 2021

Et godt og velholdt hotell med veldig bra beliggenhet ytterst på Bryggen i Bergen. Enkel tilkomst fra nord og lett å finne fran\m. Når vi kom var der kun en resepsjonist så innsjekkingen tok noe tid, men det løste sge. Hyggelig betjening, og veldig bra frokost må nevnes. Rommet vårt hadde en takvinkel som gjorde rommet noe mindre enn forventet, og noe vanskeligere å manøvrere ut og inn av sengen for meg som er 190 høy.

Takk, ronnyh367
Anmeldt 23. august 2021

Man forventer en viss kvalitet på et Radisson hotell. Både rommet og halve korridoren utenfor luktet mugg, innestengt el. lign. Dette er ikke akseptabelt og ødela vårt opphold. Frokosten var meget bra, ved bestilling av drinker i baren tok det for lang tid før disse ble servert.

Takk, pg249
Anmeldt 16. august 2021

Rommet og badet var fint. Bra plassering - hotellet ligger rett "rundt hjørnet" av bryggen. Veldig bra frokostbuffet, med god plass. Bra internett og supert med casting-mulighet på TV-en. Dyrt å parkere i parkeringskjelleren.

Takk, aadnecarlsen
Anmeldt 10. august 2021

Har det lille ekstra som man ønsker når man bor på hotell. Veldig gode senger, rent og pent, og en behagelig atmosfære. Hotellet ligger svært sentralt, og man er i kjernen av sentrum på et par minutter.

Takk, 260wenchev616
Anmeldt 9. august 2021

Helt greit hotell. Gamle rom som ikke har blitt pusset opp på lenge.

God seng, mulighet for åpning av vindu for å få inn frisk luft. Ikke fristende å bruke shampoo/balsam på hotellet.

Fin plassering.

Kommer nok ikke til å velge dette hotellet neste gang jeg skal til Bergen, da det finnes bedre alternativer til lavere pris.

Takk, Elna1994