Vio.com
Hurb
Algotels
StayForLong
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Mange gjester på hotellet. Flinke ansatte fikk det hele til å gå som smurt. God mat og service.

Deler av hotellet trenger litt oppdatering. Det er mye kø heisen midt i hotellet. Heisen ved inngangen var å foretrekke.

Takk, helt1
TerjeHa001, General Manager på Scandic Neptun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. desember 2018

Kjære Gjest!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Det gleder meg at dere satte pris på mat service og mat hos oss.
Det har vært en travel førjulstid og det er godt med slike tilbakemeldinger til alle medarbeideren på hotellet.
Velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 20. november 2018

Hotellet ligger meget sentralt i Bergen med stort parkeringshus rett over gaten. Meget bra rom, og ok frokost, ikke i toppsjiktet. Hotellet har en eget god restaurant - Pascal som har meget god mat. Hotellet er "value for money"

Takk, 613kjetila
TerjeHa001, General Manager på Scandic Neptun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2018

Kjære Kjetil!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Det gleder meg å lese at dere hadde et fint opphold og likte det dere fikk servert av mat i Pascal!
Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 13. november 2018

God og rikholdig frokost. Sengene var bra, fikk oppgradert rom da vi er Scandic friends og de hadde ledig kapasitet. Fikk god service og oppfølging i resepsjonen etter å ha hatt noen mindre problemer. Hotellet kan anbefales.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
1  Takk, 726turidg
1952Neptun, General Manager på Scandic Neptun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2018

Kjære gjest!

Tusen takk for hyggeli tilbakemelding.
Det gleder meg å lese at dere hadde et fint opphold og jeg ønsker dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Hotellet er sentrumsnært, har stor god foajé der en kan slappe av med en kopp kaffe og en god bok. Hotellet er tydeligvis knyttet til Teateret i Bergen. Alle rom har navn etter skuespillere, og på veggene henger bilder fra teateroppsetninger. God frokost!

1  Takk, 253aaseh

Kjære Asse!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Det gleder meg at du la merke til vårt samarbeid med kulturlivet i Bergen. Vi har mange rom oppkalt etter skuespillere, forfattere og ikke minst billedkunstnere i hotellet. Vi har også et meget godt tilbud til alle som ønsker å bestille rom og billetter til ulike arrangement I byen. Sjekk ut showpakker.no og se alle våre tilbud.
Ønsker dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Var her i anledning en konferanse. Ble møtt av en hyggelig resepsjonist som fortalt hvor jeg skulle. Og hvor jeg ikke måtte ta feil. Koselig det. Lobbyen er stor, veldig stor. Følte meg nesten litt forkommen. Hyggelig rom. Virker reint og innbydende. Lunsj, middag og frokost holder en flott standard. Litt mindre begeistret for konferansesal/ møterom. Dårlig ventilator, dårlig høytaleranlegg og lerretet burde vært høyere opp slik at alle kunne sett hva som stod nederst på pp'ene.

Takk, gunvoro361

Kjære Gunvor!

Tusen takk for din tilbakemelding.
Det gleder meg at du hadde et fint opphold hos oss og at du var fornøyd med maten til alle måltidene.
Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.