Anders G
TerjeHa001, General ManagerScandic Neptun, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 28. jan. 2019
Kjære Anders!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Vi har en lang historie, hotellet åpnet i 1952 og har holdt åpent siden da. I 2013 - 2015 er hotellet utvidet betydelig og en hel del er renovert.
Håper å se dere tilbake som våre gjester ved en senere anledning.

kr 2 146
12.1 km fra Scandic Neptun
Gratis parkering
Se flere hoteller i Bergen
Anmeldt 20. januar 2019

Veldig sentralt hotell, hyggelig betjening og veldig bra trimrom:) Rommene er godt utstyrt. God frokost med bra utvalg. Kort vei til ekspressbåtene, flybussen og bybanen. Mange rom med badekar. Syns en får mye for pengene her.

1  Takk, Kamilla R
TerjeHa001, General Manager på Scandic Neptun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. januar 2019

Kjære Kamilla!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Det gleder meg at dere var fornøyd med våre fasiliteter og service fra gode team medlemmer.-
Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 16. januar 2019

Dato for oppholdet: januar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 7. januar 2019

Alt var helt bra for oss. Vi syntes det var litt kaldt på badet og fikk ikke stilt ned varmen på rommet, men vi sa fra når vi dro og dette skulle de se på. Veldig hjelpsomme. Det var bra frokost og rikelig av alle ting. Ble fylt på hele tiden og vi var veldig fornøyd. Reiste med barn og takknemligheten var stor for vaffel til frokost.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Odyssey22924238942

Kjære Gjest!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Det gleder meg at dere var fornøyd med oppholdet og ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Fint hotell, god frokost, men noen av personalet i resepsjonen var ikkje slik man burde i et serviceyrke. Vi fikk ulike utfordringer her, bl.a ved innsjekk. Så var det minus at brannalarmen gikk 2 ganger første natt.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, KristineK724
TerjeHa001, General Manager på Scandic Neptun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. desember 2018

Kjære Kristine

Tusen takk for din tilbakemelding.
Det gleder meg å lese at dere var fornøyd med frokost under oppholdet. Det er heldigvis skjelden vi har brannalarm. Den aktuelle natten var det andre gjester som utløste alarmen uten grunn. Jeg har stor forståelse for at dere syntes dette var ødeleggende for nattesøvnen og beklager at dette skjedde. Jeg noterer meg også dine kommentarer vedrørende resepsjon og vil selvsagt ta dette videre.
Jeg tillater meg å håpe at dere vil benytte oss ved en senere anledning.

Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Mange gjester på hotellet. Flinke ansatte fikk det hele til å gå som smurt. God mat og service.

Deler av hotellet trenger litt oppdatering. Det er mye kø heisen midt i hotellet. Heisen ved inngangen var å foretrekke.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, helt1

Kjære Gjest!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Det gleder meg at dere satte pris på mat service og mat hos oss.
Det har vært en travel førjulstid og det er godt med slike tilbakemeldinger til alle medarbeideren på hotellet.
Velkommen tilbake ved en senere anledning!