Anmeldt 4 uker siden

Når ein hadde bestillt vanlig rom men når ein ser på navnet på døra som var troll. Åpner opp og rommet og inntrykkene slår i mot deg. Super seng og Sofa på rommet. Dette var eit veldig bra rom på Scandic Neptun.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Odyssey60576132834
1952Neptun, General Manager på Scandic Neptun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 uker siden

Kjære Gjest!
Tusen takk fopr hyggelig tilbakemeldin!
Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 6. juni 2019 via mobile enheter

Synes ikke rommet er verd prisen. Vegg til vegg teppe og dårlig luft. Lykke at det var en kald start på juni som gjorde det greit å sove når vinduene var åpne. Badet var helt Ok. Frokosten skal de ha ros for - bra til å være Scandic-hotell. Litt kaos, men det må man regne med i turistsesongen. Ved utsjekk ble det bare tart imot nøkkelkort og spørsmål om vi ville ha kvittering. Ikke et hyggelig ord, og det var ikke noe trafikk da. Blir et annet hotell ved eventuelt nytt bergensbesøk.

Takk, 634elinh
1952Neptun, General Manager på Scandic Neptun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juni 2019

Kjære Gjest!
Tusen takk for din tilbakemelding!
Takk for god tilbakemelding på frokosten hos oss.
Jeg beklager dog at kvaliteten på rommet ikke sto til forventningene. Vi har planer om renovering nå i høst slik at alle rom blir av god kvalitet. Jeg vil ta dine kommentarer vedr resepsjonen videre til våre resepsjonister slik at vi kan forbedre oss på dette punktet.
Ønsker deg en fin sommer!

Anmeldt 2. juni 2019 via mobile enheter

Flott beliggenhet og god service. Personalet i resepsjonen var svært imøtekommende, og rettet opp vår feilbooking på en ypperlig måte. Sengene var gode, og frokosten delikat og innbydende.Anbefales!

Takk, marthe s

Kjære Marthe!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!
Det gleder meg at dere hadde et fint opphold hos oss.
Velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 2. juni 2019

Ba om rom nær heisen da min mann har vondt for å gå. Fikk et flott og stort rom rett ved heis. Veldig koselig bar der en kan sitte i komfortable stoler med en drink. Stive priser da. Kjempegod frokost ! Kanskje den beste vi har fått på hotell. God service og fin beliggenhet. Anbefales

Dato for oppholdet: mai 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, kaagre

Kjære gjest!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!
Det gleder meg å lese at dere hadde et fint opphold hos oss!
Velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 1. juni 2019

Bor ofte på Scandic når jeg er i Bergen, og kom rett fra en natt på Scandic Ørnen til Scandic Neptun. For en forskjell. Jeg fikk tildelt et innrøkt rom i 6 etasje, etter mye kluss med innsjekk og et absolutt minimum av service. Resepsjonen fikk ikke registrert medlemskapet ved ankomst, så medlemsfordelene (herunder voucher) kunne jeg se langt etter.

Rommets tilstand i år 2019 er en vits, og etter min mening - et hån mot betalende gjester. Forstår at deler av hotellet er pusset opp (ut i fra bildene på nettsiden og dømme), hvilket gjør det ekstra skuffende at det er slik Scandic verdsetter sine tilbakevendende medlemmer. Mye slitasje og møblement og tepper lukter og ser gammelt ut. Dårlig renhold med bla. matrester(?) på nattbordet, malingdryss på gulvet og hår i sengetøyet. Alle bilder og lampeskjermer henger på halv åtte, hvilket ikke akkurat korrigerer inntrykket av at alt skurer og går.

Badet er en historie for seg selv, med en dusj som spytter ut kaldt og varmt vann om en annen. Badekaret pleier være et høydepunkt, men var så slitt og skittent i bunn at det ikke kunne fristet mindre å ta seg et bad. Frokosten er det eneste som trekker opp, selv om det var kaotisk i spisesalen og maten i beste fall er gjennomsnittlig. Utsjekk foregikk med et minimum av kommunikasjon, og ingen interesse av å høre hvordan oppholdet hadde vært.

Jeg vil tenke meg nøye om før jeg eventuelt velger å bo hos Scandic (generelt) igjen.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, kingston55
1952Neptun, General Manager på Scandic Neptun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juni 2019

Kjære Gjest!
Takk for din tilbakemelding etter opp holdet hos oss.
Det er trist å lese at oppholdet hos oss ble en skuffelse slik du beskriver det. Jeg har stor forståelse for dine kommentarer og beklager på det sterkeste at det ble slik denne gangen ! Rett som du skriver har vi en pusset opp en hel del rom og resten skal vi ta senere i år, tidlig neste år.Selv om rommet var både slitt og utdatert så skal vi selvsagt ser icen fra våre medarbeidere ikke være preget av det. Jeg vil videreformidle din tilbakemeling og vil selvsagt se hva vi kan få gjort med de feil og mangler du påpeker! Håper du fikk etterreigstrert dine poeng hvi ikke er det bare å ta kontakt!