Fos
Bergen, Norge
Anmeldelse av Scandic Neptun
2,0 av 5 boblerAnmeldt 18. juli 2020via mobile enheter
Monika Zablotna, Guest Services / Front OfficeScandic Neptun, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 20. juli 2020
Kjære Fosboe,

Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Beklager for at rommet ikke var som forventet, men hyggelig å lese at dere er fornøyd med servicen.
Ha en nydelig dag!

• Radissonhotels.com
    kr 3 335
Se flere hoteller i Bergen
Anmeldt 13. juli 2020

Forhåndsbestilte på nettet, ble hyggelig mottatt en time før avtalt, og fikk et flott rent og pent dobbeltrom i 6.etasje.
God seng og fin utsikt!
Rolig og fint strøk, midt i sentrum,bare minutter å gå til fisketorget og utelivet.
Frokosten er veldig bra, litt spesielt nå under koronakrisen, men veldig fin og trygg løsning, og mett og god ble jeg!
Kan trygt si at jeg kommer tilbake, plutselig 😁😁😁

Takk, lars magne e
Monika Zablotna, Guest Services / Front Office på Scandic Neptun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Kjære Lars_Magne,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Ønsker deg en nydelig dag og hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Bodde 2 netter på rom 804 med mann og datter. Stort rom og bad med badekar. Hyggelig betjening og sentral beliggenhet. Rommet hadde vegg til vegg teppe og kunne generelt trengt litt oppussing. Ingen dusjforheng på badet, så når man dusjet blir badet vått. Ingen kaffe / te på rommet pga korona, men resepsjonen låner deg vannkoker om ønskelig. Kaffe automat i resepsjonen kr 15 pr kopp. Restaurant og kaffebar stengt. Dette var litt merkelig fordi hotellet hadde meget godt belegg. Frokost ble greit avviklet med all mat pakket i engangsembalasje. Igjen: Veldig hyggelig og hjelpsomme ansatte. Bo her igjen? Nja, tror ikke det. Litt for slitent.

2  Takk, Ann_CatherineNorway

Kjære Ann_CatherineNorway,

Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Beklager så mye for at rommet ikke stod til forventningene, vi har noen rom som er litt eldre og noen som er nyoppusset, spør gjerne om eit nytt rom neste gang, så håper eg det blir betre.
Tusen takk for hyggelige ord om servicen og frokosten, det var hyggelig å lese.

Ha en nydelig dag og velkommen tilbake!
mvh

Anmeldt 30. juni 2020

Det var rotten mat i kjøleskapet og figurer tegnet i støvet på speilet. Hull i veggene. Utrolig varmt på soverommet og vi fikk ikke ned temperaturen. Heldigvis er det godt og kaldt vann i dusjen. Hyggelig resepsjonist og ok frokost mtp forholdene. Grei lokalisasjon av hotellet. Kort vei til bryggen og sentrum.

Takk, Maria M
Scandicneptun, Front Office Manager på Scandic Neptun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2020

Kjære Maria M,

Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Beklager så mye for maten i kjøleskapet og at rommet ikke stod til forventningene. Dette er absolutt ikke slik det skal være. Din tilbakemelding er videresendt til husøkonomen som skal undersøke dette og reparere og vaske, så vi er sikker på det ikke skjer igjen.

Ønsker deg en fin dag og velkommen tilbake!

Anmeldt 29. juni 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Scandicneptun, Front Office Manager på Scandic Neptun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2020

Anmeldt 27. juni 2020

Det var det beste familierom som vi hadde, det var veldig stort, og barna fikk mye plass for å leke. Det er klassisk interiør, ikke som de moderne nye Scandic hoteller, men vi hadde alt vi trengte. Restauranten tilbød svært god frokost selv om det er Korona tid. Beliggenheten er utmerket, meget kort avstand til Bryggen, men samtidig var det veldig rolig i natta. Hotellets personal var veldig hyggelig og snill mot oss. Anbefales 100%

Takk, 430helenah
Scandicneptun, Front Office Manager på Scandic Neptun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2020

Kjære 430helenah,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Hyggelig å høre at dere har hatt det fin hos oss.

Ønsker deg en nydelig dag og velkommen tilbake!
Front office Manager