AtleSt
3,0 av 5 boblerRenslighet
4,0 av 5 boblerService
3,0 av 5 boblerSovekvalitet
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Monika Zablotna, Guest Services / Front OfficeScandic Neptun, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 28. juli 2020
Kjære Atle,

Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Beklager for at rommene ikke var som forventet, dette tar vi videre så vi kan bli bedre. Hyggelig å lese at dere likte dere på suiten.
Ønsker deg en nydelig dag og velkommen tilbake!
Team Neptun
    kr 3 752
0.5 km fra Scandic Neptun
Se flere hoteller i Bergen
Anmeldt 19. juli 2020

Hadde booka to rom på Scandic Bergen City. Kom fram, og fikk beskjed om at de hadde prøvd å få tak i oss like før vi kom, da de hadde klart å overbooke hotellet. Vi skulle få rom på Scandic Neptun istedet.
Da vi kom dit, hadde ikke de fått noen beskjed om det, men etter en telefon hotellene imellom, fikk vi to rom som bestilt. Kom etterhvert barneseng på det ene rommet, men ekstrasengen som skulle komme på det andre rommet, kom aldri selv om vi etterlyste den. Vi tok en som sto i gangen like før leggetid, og ordnet selv.
Ellers var selve hotellet bra. Grei standard og rent. God frokost.

Takk, FjeldR
Monika Zablotna, Guest Services / Front Office på Scandic Neptun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2020

Kjære FjeldR,
Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Beklager så mye for at ting ikke var i orden når dere kom, dette tar vi videre så vi kan bli bedre.
Ha en fin dag!
Monika

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Vi ble ombooket hit da hotellet vi opprinnelig hadde bestilt var overbooket. Vi fikk et rom i tredje etajse, gammelt og slitt men rent nok, men der var veldig mye støy både fra gaten og rommene ved siden av gjennom hele natten. Vi valgte å avslutte oppholdet tidlig og fikk refundert nesten hele beløpet. God kundeservice!

Takk, fosboe
Monika Zablotna, Guest Services / Front Office på Scandic Neptun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2020

Kjære Fosboe,

Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Beklager for at rommet ikke var som forventet, men hyggelig å lese at dere er fornøyd med servicen.
Ha en nydelig dag!
Monika

Anmeldt 13. juli 2020

Forhåndsbestilte på nettet, ble hyggelig mottatt en time før avtalt, og fikk et flott rent og pent dobbeltrom i 6.etasje.
God seng og fin utsikt!
Rolig og fint strøk, midt i sentrum,bare minutter å gå til fisketorget og utelivet.
Frokosten er veldig bra, litt spesielt nå under koronakrisen, men veldig fin og trygg løsning, og mett og god ble jeg!
Kan trygt si at jeg kommer tilbake, plutselig 😁😁😁

Takk, lars magne e
Monika Zablotna, Guest Services / Front Office på Scandic Neptun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Kjære Lars_Magne,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Ønsker deg en nydelig dag og hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Bodde 2 netter på rom 804 med mann og datter. Stort rom og bad med badekar. Hyggelig betjening og sentral beliggenhet. Rommet hadde vegg til vegg teppe og kunne generelt trengt litt oppussing. Ingen dusjforheng på badet, så når man dusjet blir badet vått. Ingen kaffe / te på rommet pga korona, men resepsjonen låner deg vannkoker om ønskelig. Kaffe automat i resepsjonen kr 15 pr kopp. Restaurant og kaffebar stengt. Dette var litt merkelig fordi hotellet hadde meget godt belegg. Frokost ble greit avviklet med all mat pakket i engangsembalasje. Igjen: Veldig hyggelig og hjelpsomme ansatte. Bo her igjen? Nja, tror ikke det. Litt for slitent.

2  Takk, Ann_CatherineNorway

Kjære Ann_CatherineNorway,

Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Beklager så mye for at rommet ikke stod til forventningene, vi har noen rom som er litt eldre og noen som er nyoppusset, spør gjerne om eit nytt rom neste gang, så håper eg det blir betre.
Tusen takk for hyggelige ord om servicen og frokosten, det var hyggelig å lese.

Ha en nydelig dag og velkommen tilbake!
mvh

Anmeldt 30. juni 2020

Det var rotten mat i kjøleskapet og figurer tegnet i støvet på speilet. Hull i veggene. Utrolig varmt på soverommet og vi fikk ikke ned temperaturen. Heldigvis er det godt og kaldt vann i dusjen. Hyggelig resepsjonist og ok frokost mtp forholdene. Grei lokalisasjon av hotellet. Kort vei til bryggen og sentrum.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Maria M
Scandicneptun, Front Office Manager på Scandic Neptun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2020

Kjære Maria M,

Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Beklager så mye for maten i kjøleskapet og at rommet ikke stod til forventningene. Dette er absolutt ikke slik det skal være. Din tilbakemelding er videresendt til husøkonomen som skal undersøke dette og reparere og vaske, så vi er sikker på det ikke skjer igjen.

Ønsker deg en fin dag og velkommen tilbake!