Klund1852
3,0 av 5 boblerRenslighet
3,0 av 5 boblerService
2,0 av 5 boblerSovekvalitet
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Monika Zablotna, Guest Services / Front OfficeScandic Neptun, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 4. aug. 2020
Kjære Klund1852,

Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Beklager for at dere ikke fikk dobbeltseng som ønsket, vi har superior rom med både dobbelt seng og to enkeltsenger.
kr 2 790
12.1 km fra Scandic Neptun
Gratis parkering
Se flere hoteller i Bergen
Anmeldt 3. august 2020

Under mitt opphold på hotellet var varmt vann på værelset i perioder borte. TV`n funket ikke, tok ikke signaler. Kjøleskap på værelset inneholdt rester fra tidligere gjester som ikke var fjernet.
Bra og variert frokost.

Takk, Freedom282159
Monika Zablotna, Guest Services / Front Office på Scandic Neptun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2020

Kjære Freedom282159,

Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Beklager for at du ikke hadde tv signaler og at det var varmt på rommet.
Takk for at du deler dette med oss så vi kan bli bedre.

Anmeldt 30. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 29. juli 2020

Bodde her i 2 netter. Enmannsrom. Grei størrelse på rommet, bra seng(120 cm bred.) Ok Tv med ca 10 kanaler. God frokost(08-11). Inn og utsjekking gikk raskt, vennlig personale.

Rommet er preget av å være slitt, har et lite badekar, med dusj. Ikke Air condition, så ble veldig varmt på natta. Mye bråk i sidegata når biler kjører forbi, måtte ha vinduet igjen.(Dette selv om det erlite trafikk i Bergen for tiden). Hadde bare utsikt til nabobygget.

Romtips: Støy fra sidegate, merkes spesielt når vinduet er oppe på varme dager
Takk, MisterRAJ
Monika Zablotna, Guest Services / Front Office på Scandic Neptun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Kjære MisterRAJ,

Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Hyggelig å høre at du har hatt det fint hos oss. Beklager så mye for at rommet ikke stod til forventningene, dette tar vi videre så vi kan bli bedre.

Anmeldt 27. juli 2020

Hadde betalt 1900 kr per natt for "superior " rom.. fikk utstyn til bakgård på biloppstillinmgsplass rett i vinduet.. senga var rettinnenfor døra.. måtte åle seg forbi senga.. helt FORFERDELIG løsning på rommet, fikk tilbud om nytt rom.. utsikt rett i en trapp som det gikk masse mennesker i.. klagde.. ba om større rom. var dritsliten og kjempeskuffa.. de oppgraderte oss til Presidential suite free of charge.. UTROLIG bra rom.. men Superior rom er IKKE! verdt prisen i det hele tatt.. de to første rommene vi fikk var rom 3001 og 3003.. Hold dere unna de to ihvertfall!

Takk, AtleSt
Monika Zablotna, Guest Services / Front Office på Scandic Neptun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Kjære Atle,

Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Beklager for at rommene ikke var som forventet, dette tar vi videre så vi kan bli bedre. Hyggelig å lese at dere likte dere på suiten.
Ønsker deg en nydelig dag og velkommen tilbake!

Anmeldt 19. juli 2020

Hadde booka to rom på Scandic Bergen City. Kom fram, og fikk beskjed om at de hadde prøvd å få tak i oss like før vi kom, da de hadde klart å overbooke hotellet. Vi skulle få rom på Scandic Neptun istedet.
Da vi kom dit, hadde ikke de fått noen beskjed om det, men etter en telefon hotellene imellom, fikk vi to rom som bestilt. Kom etterhvert barneseng på det ene rommet, men ekstrasengen som skulle komme på det andre rommet, kom aldri selv om vi etterlyste den. Vi tok en som sto i gangen like før leggetid, og ordnet selv.
Ellers var selve hotellet bra. Grei standard og rent. God frokost.

Takk, FjeldR
Monika Zablotna, Guest Services / Front Office på Scandic Neptun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2020

Kjære FjeldR,
Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Beklager så mye for at ting ikke var i orden når dere kom, dette tar vi videre så vi kan bli bedre.
Ha en fin dag!
Monika