TripadvisorUSD 176
eDreams
ZenHotels.comUSD 206
Anmeldt 4. august 2020

Anmeldt 3. august 2020

Bestilte Superior rom for å få dobbel seng, men rommet vi fikk hadde to enkle senger inntil hverandre. Mye støy fra biler i gata på utsiden. Bra corona tiltak under frokosten, men ikke alle gjestene brydde seg om det.

Takk, Klund1852
Monika Zablotna, Guest Services / Front Office på Scandic Neptun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2020

Kjære Klund1852,

Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Beklager for at dere ikke fikk dobbeltseng som ønsket, vi har superior rom med både dobbelt seng og to enkeltsenger.

Anmeldt 3. august 2020

Under mitt opphold på hotellet var varmt vann på værelset i perioder borte. TV`n funket ikke, tok ikke signaler. Kjøleskap på værelset inneholdt rester fra tidligere gjester som ikke var fjernet.
Bra og variert frokost.

Takk, Freedom282159

Kjære Freedom282159,

Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Beklager for at du ikke hadde tv signaler og at det var varmt på rommet.
Takk for at du deler dette med oss så vi kan bli bedre.

Anmeldt 30. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 29. juli 2020

Bodde her i 2 netter. Enmannsrom. Grei størrelse på rommet, bra seng(120 cm bred.) Ok Tv med ca 10 kanaler. God frokost(08-11). Inn og utsjekking gikk raskt, vennlig personale.

Rommet er preget av å være slitt, har et lite badekar, med dusj. Ikke Air condition, så ble veldig varmt på natta. Mye bråk i sidegata når biler kjører forbi, måtte ha vinduet igjen.(Dette selv om det erlite trafikk i Bergen for tiden). Hadde bare utsikt til nabobygget.

Romtips: Støy fra sidegate, merkes spesielt når vinduet er oppe på varme dager
Takk, MisterRAJ
Monika Zablotna, Guest Services / Front Office på Scandic Neptun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Kjære MisterRAJ,

Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Hyggelig å høre at du har hatt det fint hos oss. Beklager så mye for at rommet ikke stod til forventningene, dette tar vi videre så vi kan bli bedre.