Turid L
3,0 av 5 boblerAnmeldt 13. aug. 2020
3,0 av 5 boblerVerdi
3,0 av 5 boblerRenslighet
5,0 av 5 boblerService
Monika Zablotna, Guest Services / Front OfficeScandic Neptun, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 19. aug. 2020
Kjære TuridL12,

Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Beklager så mye for at rommet ikke var som forventet ved ankomst, takk for at du deler dette med oss så vi kan bli bedre.

Ønsker deg en fin dag og velkommen tilbake!
kr 2 440
  • Radissonhotels.com
    kr 3 335
Se flere hoteller i Bergen
Anmeldt 10. august 2020

God størrelse på familierom, med god frokost. Ekstra pluss at barna fikk sjokolademelk :-) I fin avstand til sentrum, mot akvariet. Akkurat passe gåavstand med barna.
Var mye, og høylytt, trafikk utenfor vårt vindu, det trekker ned.

Takk, 870marik
Monika Zablotna, Guest Services / Front Office på Scandic Neptun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2020

Kjære 870marik,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på.

Ønsker deg en fin dag og velkommen tilbake!

Anmeldt 10. august 2020

Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Inngangspartiet og servicen er upåklagelig. Det som trekker ned for oss er standarden på resten av hotellet. Rommet var slitent, det var fuktflekker i taket, skrammer på flisene på badet, og generelt lav standard.
Frokostbuffeten stod ikke til forventningene. Det var ikke noe spesielt med frokosten, noe som forventes siden det reklameres med den prisberømte frokosten.
Generelt ikke så fornøyd med Scandic Neptun dessverre.

1  Takk, susannel502

Kjære Susannel502,

Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Hyggelig å lese at servicen stod til forventningene.
Når det gjelder rommet og frokosten så beklager eg på det sterkeste, det er absolutt ikke slik det skal være.
Dette tar vi videre, og håper vi kan få ordnet dette.

Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Man står i kø inn til frokostsal og betjening klargjør bord som blir vasket mellom bruk. Mange gjester unnlater å bruke antibac på vei inn i rommet, de ansatte kontrollerer kun fordeling av bord og slipper inn altfor mange i slengen. Bestikk står i matfatene, alle bruker det samme. Systemet ville fungert fint om folk hadde brukt vett og beholdt avstand. Svært ubehagelig opplevelse å stå med andre mennesker kloss i siden og måtte be de om å holde køen, her burde hotellet gjordt flere tiltak for å holde kontroll.

Takk, KlokTurist64
Monika Zablotna, Guest Services / Front Office på Scandic Neptun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2020

Kjære KlokTurist64,

Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Beklager så mye at du følte deg utrygg i spisesalen og i frokostkøen, det er absolutt ikke slik det skal være.
Bufeet bestikket som alle tar på blir også byttet regelmessig og vasket.
Men vi tar din tilbakemelding videre og ser om det er enda flere og hvilket andre tiltak som kan gjøre frokostopplevelsen enda tryggere.
Ha en fin dag!

Anmeldt 4. august 2020