ScandicHotels.com
eDreams
FindHotelUSD 133
Anmeldt 18. august 2020

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Monika Zablotna, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Neptun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2020

Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Eg og kjæresten min låg på scandic neptun i eit døgn. Når vi ankom resepsjonen forklarte hotelldama at det var noko rot i systemet så ho ville tildele oss eit nytt opppussa rom. Vi åpna rommet og der låg det baggar og nokon andre sine ting. Vi gikk ned igjen og forklarte situasjonen, og ho forsto ikkje kva som kunne gått galt, men gav oss eit nytt rom og oppgraderte oss. Vi gikk frå eit standard rom til eit superior rom. Vi ankom rommet og det var stort, men var meget nedslitt og umoderne. Badet var font og oppussa men resten av det var som å være på eit gamalt bordell. Det var dårlig vaska, hol i sengekleda og var mykje støv. Vi kom på einvarm dag og rommet viste 26 grader. Vi prøvde å få det kaldare men den funka ikkje. Der var ei vifte i skapet som vi prøvde men den funka dårlig, og kom varm luft. Dette gjorde at vi brukte minst mogleg tif på rommet, og vi brukte heller det eine vinduget for å få luft inn sjølv om det var 22 grader ute og hjalp lite. Frokosten var veldig god, men ellers var dette ein flau opplevelse for scandic. Hadde forventa mykje meir.

Takk, hannanautvik
Monika Zablotna, Guest Services / Front Office på Scandic Neptun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2020

Kjære Hannanautvik,

Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Beklager så mye for at oppholdet ikke var som forventet og at rommene ikke stod til forventning.
Dette er absolutt ikke sånn det skal være, takk for at du deler dette med oss så vi kan sjekke hva som skjedde og passe på at det ikke skjer igjen.
Ønsker deg en fin dag!

Anmeldt 13. august 2020

Hotellet ligger svært sentralt i Bergen. Betjeningen var alltid raske til å rette opp feil og mangler ved rommene vi fikk tildelt. Vi ble greit kompensert. Men inntrykket hadde vært bedre om disse feilene var blitt rettet før vi som gjester kom. Har hotellet gode nok rutiner for rengjøring og vedlikehold?
Hotellet har få heiser og i corona-tider var det derfor greit å ikke ha det travelt. Logistikken i frokostsalen fremsto som utfordrende i og med at inngang, utgang og brødstasjonen var omtrent på samme sted.
Det beste ved hotellet var den sentrale beliggenheten og de ansatte i skranken.

Takk, TuridL12

Kjære TuridL12,

Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Beklager så mye for at rommet ikke var som forventet ved ankomst, takk for at du deler dette med oss så vi kan bli bedre.

Ønsker deg en fin dag og velkommen tilbake!

Anmeldt 10. august 2020

God størrelse på familierom, med god frokost. Ekstra pluss at barna fikk sjokolademelk :-) I fin avstand til sentrum, mot akvariet. Akkurat passe gåavstand med barna.
Var mye, og høylytt, trafikk utenfor vårt vindu, det trekker ned.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, 870marik

Kjære 870marik,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på.

Ønsker deg en fin dag og velkommen tilbake!

Anmeldt 10. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels