FindHotel
ScandicHotels.comUSD 136
Anmeldt 27. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Monika Zablotna, Guest Services / Front Office på Scandic Neptun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Anmeldt 23. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Monika Zablotna, Guest Services / Front Office på Scandic Neptun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Anmeldt 21. juli 2021

Fikk gratis oppgradering til suite hyggelig personal. Flott hotell! Rene rom. Koselig frokost sal. Pascall restaurant har veldig god mat. Den ligger i bygget, med inngang fra gate og hotell resepsjon. Tipp topp!

Takk, Familie815

Kjære Familie815,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi kjempestor pris på.
Ønsker deg en nydelig dag og velkommen tilbake!

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Styr unna!! Så mange bedre hotell du kan velge i Bergen. Ikke verdt pengene!!

Rommene(vertfall det vi fikk) er gammelt og slitt. Rommet kan umulig ha blitt rengjort sikkelig før vi sjekket inn, da det ligger hår på både seng/nattbord/hylle bak seng.
Gamle slitte møbler med flekker. Vi ba om å få en dobbeltseng, men fikk to enkle. De satt vi sammen på egenhånd, og var ikke det største problemet.
Dusjen(badekaret) var skittent og med ødlagte fuger «over alt».

Vi er begge enige om at dette er det verste hotellrommet vi noen gang har sett i Norge. Ikke reis hit om du ønsker hotellfølelsen! Minner om et billig 2-stjernes hotell i syden.

Da vi skulle pusse tennene og dusje om kvelden, la vi merke til at det kun var kokvarmt vann i dusjen og vasken. Ikke mulig og dusje i så varmt vann. Har virkelig prøvd og få det til å bli kaldt, uten hell. Ringte ned til resepsjonen, for å høre om dette var et kjent problem. Det var det ikke. Ble enige om og se det an til imorgen. Pluss for en hyggelig resepsjonist!
Vi fikk låne dusjen til noen andre venner, som har et nyere hotellrom på samme hotell. Hadde ikke vært særlig fristende å ta en dusj der uansett.

Har ikke klagd til de ansatte om selve rommet, kun på det varme vannet(som ikke kan stilles på)

Takk, Ineelisek
Monika Zablotna, Guest Services / Front Office på Scandic Neptun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2021

Kjære Ineelisek,

Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Beklager så mye for at oppholdet ikke var som forventet, dette er absolutt ikke ok og ikke slik vi ønsker at våre gjester skal oppleve oss. Hadde vi fått beskjed om om alt av feil og mangler på rommet ila oppholdet hadde vi så klart funne en løsning på dette for dere.
Feilene og manglene med rommet er rapportert videre til til teknisk og husøk.
Beklager så mye atter en gang og ønsker dere en kjempefin dag!

Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Veldig bra beliggenhet og god frokost. Dessverre meget slitne rom. Her kunne de hatt behov for litt oppgradering. Badet var pusset opp men du måtte dusje i badekaret uten dusjvegg så etter endt dusj måtte du tørke ned gulver og toalett før neste mann skulle inn. Vi bodde i 8 etg og det var god størrelse på rommet men svært mye støy fra trafikken. Veldig forstyrrende! Kjøleskap og vannkoker på rom som er praktisk, selvom man i disse dager kanskje forventer noe litt mer moderne som en kapselmaskin av noe slag.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Stinus165
Monika Zablotna, Guest Services / Front Office på Scandic Neptun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2021

Kjære Christinews165,

Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Beklager så mye for at rommet ikke var som forventet, vi håper på en oppussing om ikke så alt for lenge.
Når det gjelder badet, så er dette gitt beskjed om videre til vedlikeholds avdelingen som skal få se på det og ordne dette.

Ønsker deg en kjempefin dag og velkommen tilbake!