kr 1 624
  • ZenHotels.com
    kr 3 193
Se flere hoteller i Bergen
Anmeldt 29. juli 2021

Hele familien bestilte 2 netter her i sommer. Første inntrykk var bra. Fint hotell, fin og sentral lokasjon. Men oppdaget at rommene var ekstremt varme. Vi hadde rom 8012 i 8 etasje. Ingen ac, kun vifte. Termostaten viste 28-29 grader hele dagen og natta. Det var et mareritt! Var mulighet for å åpne vinduet, men det hjalp lite. Ikke mulig å bytte rom heller da ingen rom har ac. De foreslo ekstra vifte, men hva hjelper det når man skrur av lyset på rommet for å sove, så fungerer ikke stikkontakten. Eneste stikkontakten som fungerte var den ved senga. Måtte sove med viften i ansiktet. Termostaten lyste veldig opp, måtte bruke dopapir for å "teipe" over. Det mange hotell ikke får til, blant annet Scandic Neptun er å få riktig antall håndkle til antall personer som bor på rommet. Vi var 2 voksne og ett barn på vårt rom, men kun 2 håndkle. Hodeputene på hotellet må byttes ut. De er helt flate og klumpete. Hadde forventet bedre av Scandic. Så de serverte sommerbuffe, spurte resepsjonen om å ta en titt for å se hva som ble servert. Fikk bare beskjed om "fisk, kjøtt, dessert", så vi gikk. De andre i familien prøvde, og sa de var veldig skuffet. De mente frokostbuffen var bedre. Vi spiste hver morgen ca kl 08, lite folk. Greit utvalg, god service. Parkeringshus ved siden av hotellet. På hjemmesidene står det 20 prosent rabatt. Men de som jobber på vakt i p-huset mente det var en gammel ordning som ikke lenger eksisterte. Betalte full pris første dagen pga automatisk skilta lesning, mens dag 2 fikk jeg stempel på p-kortet og fikk rabatt. Vi kommer dessverre ikke tilbake til dette hotellet ved neste anledning.

1  Takk, Vany90
Monika Zablotna, Guest Services / Front Office på Scandic Neptun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Kjære Vany90,

Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Beklager så mye for at oppholdet ikke var som forventet.
Dessverre så er det slik at vi ikke er vandt i Bergen til så høye temperaturer over så lang tid som det var i sommer, og vi har heller ikke air condition slik man har på hotellene i utlandet.

Ønsker deg en fin dag!

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Dette hotellet trenger en ekstrem renovasjon.. Rommene er gamle, skitne og det er utrolig dårlig luft inne på rommene.
Bor du her om sommeren, så kommer du til å svette deg i hel at du vurderer å heller sove i bilen.

Bodde på junior suite. Rommet er av ok størrelse, men vi kom til et veldig skittent rom med hår overalt. De sendte stuepiken opp for å vaske og det ble ok rent, men likevel skuffende. Kun 1/3 av tv kanalene fungerer.

Sommerbuffet var veldig kjedelig. Tørt kjøtt og smakløs koldtbord. Frokosten var litt bedre. Vi måtte ha barnestoler og måtte vaske dem selv ettersom de var også skitne med gamle matflekker..

Eneste grunnen til at jeg ikke gir dem 1-stjerne er pga beliggenhet og personale er hyggelig, men pga fasilitetene og renslighet så ber jeg alle om å styre unna... Med mindre dem pusser opp..

1  Takk, ceciliehvassgrd

Kjære Ceciliehvassgrd,

Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Beklager så mye for at oppholdet ikke var som forventet, det skal absolutt ikke være slik at rommet ikke er rent.
Dette er tatt videre med stuepikene.

Ønsker deg en kjempefin dag!

Anmeldt 27. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 23. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Monika Zablotna, Guest Services / Front Office på Scandic Neptun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Anmeldt 21. juli 2021

Fikk gratis oppgradering til suite🙂 hyggelig personal. Flott hotell! Rene rom. Koselig frokost sal. Pascall restaurant har veldig god mat. Den ligger i bygget, med inngang fra gate og hotell resepsjon. Tipp topp!

Takk, Familie815

Kjære Familie815,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi kjempestor pris på.
Ønsker deg en nydelig dag og velkommen tilbake!