Trip.com
Destinia.comUSD 114
Anmeldt 18. september 2021

Dato for oppholdet: september 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Monika Zablotna, Guest Services / Front Office på Scandic Neptun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. september 2021

Anmeldt 7. september 2021

Dato for oppholdet: september 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Monika Zablotna, Guest Services / Front Office på Scandic Neptun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2021

Anmeldt 25. august 2021

Dato for oppholdet: august 2021
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Monika Zablotna, Guest Services / Front Office på Scandic Neptun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2021

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde bestilt et opphold på fire netter, to voksne og tre barn i alder 2,3 og 7år. Når vi ankommer går det knirkefritt fram til vi åpner døren på det første rommet; her er det ikke rengjort etter at tidligere gjester har bodd. Går ned i resepsjonen og får tildelt et nytt rom. Vi går til neste rom og dette er kjempe slitt, varmt og gammelt. Ikke slik som bildene viser på nettsiden til Scandic. MEN når jeg skal dusje to åringen vår finns det ikke en eneste dråpe med varmt vann på rommet. Ringer ned i resepsjonen og forteller dette og får da til svar «jeg får ikke gjort noe med det kalde vannet». Vi burde ikke vært tildelt dette rommet i det hele tatt. Da begynte lunta å bli rimelig kort så ga klar beskjed om at nå skal dere finne et nytt rom som er rent, nytt og med varmt vann. På tredje forsøk får vi et nytt rom som var stort og flott, men hele oppholdet var allerede punktert pga så mye tull. Kan dessverre ikke anbefale dette hotellet videre, vi kommer ihvertfall ikke tilbake igjen.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, tonjekb
Monika Zablotna, Guest Services / Front Office på Scandic Neptun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Kjære Tonjekb,

Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Beklager så mye for at oppholdet ikke startet som forventet, det er absolutt ikke slik det skal være.

Mvh
Team Neptun

Anmeldt 4. august 2021

Hotel Neptun hadde rom som gjorde det mulig for oss å ta med hund :-)
Bra beliggenhet midt i Bergen by, rett ved Kloster p-hus, perfekt å sette fra seg bilen og gå på by vandring.
Bra rom, gode senger og utmerket frokost.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Petter S

Kjære Petter S,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Ønsker deg en kjempefin dag og velkommen tilbake!
mvh
Team Neptun