Anmeldt 20. desember 2017

• Opphold: desember 2017, reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anette J, Front Office Manager på Scandic Byparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. desember 2017

Anmeldt 18. desember 2017

Bra hotell med god frokost Sentralt og fint. Noe lite bar område på selve hotellet, men veldig greit st man da ligger sentralt, like ved bybanen så lett og komme dit. Hadde et ecenomi romm og det var som det sto lite og intimt, men grei standard

• Opphold: desember 2017, reiste som et par
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, alexandertver1234

Hei Alexandertver1234,

Takk for hyggelig tilbakemelding etter oppholdet ditt.

Det er godt å se at du hadde et hyggelig opphold hos oss, og at frokosten falt i smak.
Økonomirommene våre er den minste romtypen vår. Vil anbefale et standardrom eller superiorrom neste gang hvis du ønsker et større rom.

Ønsker deg velkommen tilbake neste gang du er i Bergen.
Anette Johansen

Anmeldt 18. desember 2017

• Opphold: desember 2017, reiste med venner

Anmeldt 8. desember 2017 via mobile enheter

Opphold i forbindelse med skole. Hotellet ligger veldig sentralt i Bergen. God frokost. Imøtekommende personell og god service. Fikk gratis oppgradering av rommet, da rommet vi først fikk var litt lite til å bo en hel uke på.

Opphold: desember 2017
Takk, Linda E
Anette J, Front Office Manager på Scandic Byparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2017

Hei Linda E,

Takk for hyggelig tilbakemelding etter oppholdet ditt.
Vi er glade for å se at du hadde et fint opphold hos oss, og at servicen personalet ga var god og imøtekommende. Er også glad rommet falt i smak, til slutt.

Ønsker deg velkommen tilbake ved en senere anledning!
Anette Johansen

Anmeldt 2. desember 2017

Godt sted å komme til etter lang dag på jobb. Nesten som å komme hjem. Sam sin frokost overgår det meste. Rom mot bakgården var herlig lydløst. Perfekt seng. Lett å starte en ny travel dag etter en slik natt!!

• Opphold: november 2017, reiste på forretningsreise
Takk, soelvih
Anette J, Front Office Manager på Scandic Byparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2017

Hei Soelvih,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Det setter vi pris på.

Vi er glade for å se at du hadde et fint opphold hos ditt andre hjem, denne gang også :) Skal ta tilbakemeldingen din med oss til de andre ansatte og, slik at det kommer frem.

Vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake!
Anette Johansen,