Trip.com
Travelocity
Anmeldt 28. november 2018

Utrolig sentral beliggenhet ! Hører ingenting fra trafikk og støy utenfra. God frokost, men mye folk gjorde det litt kaotisk ! Herlig med presse for fersk appelsinjuice. Mye for pengene med kundekort !

Dato for oppholdet: november 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
1  Takk, Arild P
CecilieH352, Front Office Manager på Scandic Byparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

Kjære Arild,
Takk for at du tok deg tid til å fortelle oss om ditt opphold, det sitter vi pris på.
Veldig kjekt å se at du hadde et flott opphold og håper du kommer tilbake snart.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
CecilieH352, Front Office Manager på Scandic Byparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2018

Anmeldt 22. oktober 2018

Bestilte et dobbeltrom selv om jeg reiste alene, for å få litt mer plass, da singlerom så veldig smått ut på bilder. Jeg tror egentlig dette var et singlerom der det var satt inn to senger, og dermed ble det veldig trangt. Til en pris på 1800 kroner var dette slett ikke verdt pengene. Det var satt inn en skrivepult på rommet, men det var rett og slett for trangt til å sitte der, da stolen krasjet med senga

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
1  Takk, Kurteil

Kjære Kurteil,
Takk for at du tok deg tid til å fortelle om ditt opphold her hos oss, det sitter vi pris på.
Jeg beklager at du synes rommet var lite. Våre standard rom er større enn våre single rom, men vil du ha god plass på rommet anbefaler vi at man bestiller et av våre superior rom. Prisen justeres også etter markedet, slik at i noen perioder er prisen lavere og andre ganger høyere.
Fint å se at resten av oppholdet var fint. Håper du vil komme tilbake senere og prøve et av våre superior rom.

Anmeldt 22. oktober 2018

Tilbake på byparken etter noen år. Siste opphold var ikke helt topp, noe som ble kommentert på TripAdvisor. Hotellet tok kontakt og denne gangen ble det ganske annerledes. Oppgradert rom mot bakgården ble noe helt annet.
Frokosten var som vanlig svært god. Litt bryske i resepsjonen, et smil skader ikke.

1  Takk, I5276ZJmartinh

Kjære Martin,
Tusen takk for din tilbakemelding her på Tripadvisor, det sitter vi pris på.
Veldig kjekt å se at dere hadde et fint opphold hos oss denne gangen og var fornøyd med rom og frokost.
Jeg beklager så mye at de virket bryske i resepsjonen, det skal jeg ta opp med dem.
Håper dere kommer tilbake flere ganger.

Anmeldt 17. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com