Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 149
FindHotelUSD 148
Anmeldt 17. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
CecilieH352, Front Office Manager på Scandic Byparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2018

Anmeldt 17. desember 2018

Anmeldt 14. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 13. desember 2018

Anmeldt 28. november 2018

Vi hadde en flott overnatting i forbindelse med showpakke. Flott oppgradert rom med utsikt over parken som hadde et fantastisk fyrverkeri. Frokost i verdensklasse!Vi kommer igjen Mvh Anne-Lise og Bjørn

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
1  Takk, FarAway39095461672
CecilieH352, Front Office Manager på Scandic Byparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

Kjære gjest,

Tusen takk for flott tilbakemelding, det sitter vi veldig pris på.
Så kjekt å se at dere hadde et flott opphold hos oss og var fornøyd med frokosten.
Da håper jeg vi sees snart igjen!
Vennlig hilsen,
Cecilie,