getaroom.com
Anmeldt 9. januar 2019

Dato for oppholdet: januar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
CecilieH352, Front Office Manager på Scandic Byparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. januar 2019

Anmeldt 7. januar 2019

Eg fekk ein god pris på juniorsuite då eg bestilte i jula, men hadde likevel forventa noko betre med tanke på beskrivelsen på nettsida (ellers hadde eg bestilt standardrom). Rommet var romsleg, men "tomt" og kaldsleg utan bilder o.l på veggene, og gamalt og slitt parkettgolv. Ingen speigel på rommet (kun bad), og heller ikkje noko bord inntil sofaen. Kulepenn mangla også, usikker på om det var badekåper der. Kan ikkje sjå at dette rommet hadde nokon andre fordelar i forhold til standrad rom enn at det var romsligare. Luksusfølelsen mangla heilt! Sengene var gode, men eg sov veldig dårleg på grunn av at ventilasjonsanlegget dreiv og slo seg av og på i eitt sett heile natta, og klikkelyden var såpas høg at eg våkna av den. Då me dusja rann det vatn utover store deler av badegolvet. Frukosten var veldig god! Resepsjonisten som tok imot oss fredagen lova oss poeng for kjøp av mat i restauranten, men resepsjonisten laurdagen ville ikkje gi meg poeng for to betalande frukostgjester me hadde med oss på laurdagen. Beliggenheten til hotellet er god - nært det meste. Synes det var for mange ting på minussida til at eg vil gå for dette hotellet igjen.

Dato for oppholdet: januar 2019
1  Takk, Flyer32471429587
CecilieH352, Front Office Manager på Scandic Byparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. januar 2019

Kjære Flyer,
Takk for at du tok deg tid til å fortelle om ditt opphold, det sitter vi pris på.
Jeg beklager så mye at juniorsuiten ikke var som forventet. Jeg skal ta det opp med vår husøkonom slik at vi kan gjøre noe med det. Badekåper og kulepenn skal det være på alle våre juniorsuiter.
Ang. kjøleviften/ventilasjonsanlegget i bakgården så skal jeg snakke med vår vaktmester slik at han kan ordne den. Det høres også ut som om dusjsluken var tett. Jeg håper dere sa ifra om det når dere bodde her, for da fikser vi det med en gang.
Når det gjelder medlemskap, så er dette privat og man kan kun tjene poeng for 1 rom og mat man sitter på rommet/spiser selv.
Igjen, jeg beklager at opplevelsen her ikke ble som forventet, men jeg håper dere vil komme tilbake ved en senere anledning. si gjerne ifra til meg da, slik at jeg kan ordne et fint rom til dere.
Fint å se at dere var fornøyd med frokost og beliggenhet.
Vennlig hilsen,
Cecilie,
Acting Front Office Manager

Anmeldt 17. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
CecilieH352, Front Office Manager på Scandic Byparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2018

Anmeldt 17. desember 2018

Anmeldt 14. desember 2018