TRH_12
5,0 av 5 boblerAnmeldt 17. jan. 2019via mobile enheter
CecilieH352, Front Office ManagerScandic Byparken, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 21. jan. 2019
Kjære TRH_12,

Takk for at du tok deg tid til å fortelle om ditt opphold og topp rating, det sitter vi pris på.
Veldig fint å se at du var fornøyd med rom, innsjekk, personalet og frokosten vår.
Ønsker deg velkommen tilbake.

kr 2 007
  • Priceline
0.9 km fra Scandic Byparken
Se flere hoteller i Bergen
Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Et flott hotell med hyggelig betjening. Frokosten var helt fantastisk der vi fikk servert alt vi kunne tenke oss, helt nydelig og virkelig verdt et besøk. Rommet var fint og veldig stort da vi hadde et litt større rom. Virkelig til å anbefale enten man er på jobb eller ferie.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, martinenitter
CecilieH352, Front Office Manager på Scandic Byparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. januar 2019

Kjære Martinenitter,
Takk for at du tok deg tid til å skrive om ditt opphold, det sitter vi pris på.
Veldig kjekt å se at du hadde et flott opphold og at du var fornøyd med betjening, frokosten og rommet.
Ønsker deg velkommen tilbake.

Anmeldt 9. januar 2019

Dato for oppholdet: januar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 7. januar 2019

Eg fekk ein god pris på juniorsuite då eg bestilte i jula, men hadde likevel forventa noko betre med tanke på beskrivelsen på nettsida (ellers hadde eg bestilt standardrom). Rommet var romsleg, men "tomt" og kaldsleg utan bilder o.l på veggene, og gamalt og slitt parkettgolv. Ingen speigel på rommet (kun bad), og heller ikkje noko bord inntil sofaen. Kulepenn mangla også, usikker på om det var badekåper der. Kan ikkje sjå at dette rommet hadde nokon andre fordelar i forhold til standrad rom enn at det var romsligare. Luksusfølelsen mangla heilt! Sengene var gode, men eg sov veldig dårleg på grunn av at ventilasjonsanlegget dreiv og slo seg av og på i eitt sett heile natta, og klikkelyden var såpas høg at eg våkna av den. Då me dusja rann det vatn utover store deler av badegolvet. Frukosten var veldig god! Resepsjonisten som tok imot oss fredagen lova oss poeng for kjøp av mat i restauranten, men resepsjonisten laurdagen ville ikkje gi meg poeng for to betalande frukostgjester me hadde med oss på laurdagen. Beliggenheten til hotellet er god - nært det meste. Synes det var for mange ting på minussida til at eg vil gå for dette hotellet igjen.

1  Takk, Flyer32471429587
CecilieH352, Front Office Manager på Scandic Byparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. januar 2019

Kjære Flyer,
Takk for at du tok deg tid til å fortelle om ditt opphold, det sitter vi pris på.
Jeg beklager så mye at juniorsuiten ikke var som forventet. Jeg skal ta det opp med vår husøkonom slik at vi kan gjøre noe med det. Badekåper og kulepenn skal det være på alle våre juniorsuiter.
Ang. kjøleviften/ventilasjonsanlegget i bakgården så skal jeg snakke med vår vaktmester slik at han kan ordne den. Det høres også ut som om dusjsluken var tett. Jeg håper dere sa ifra om det når dere bodde her, for da fikser vi det med en gang.
Når det gjelder medlemskap, så er dette privat og man kan kun tjene poeng for 1 rom og mat man sitter på rommet/spiser selv.
Igjen, jeg beklager at opplevelsen her ikke ble som forventet, men jeg håper dere vil komme tilbake ved en senere anledning. si gjerne ifra til meg da, slik at jeg kan ordne et fint rom til dere.
Fint å se at dere var fornøyd med frokost og beliggenhet.

Anmeldt 17. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
CecilieH352, Front Office Manager på Scandic Byparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2018

Anmeldt 17. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018