Trip.com
ScandicHotels.comUSD 135
Anmeldt 2. februar 2019 via mobile enheter

Var her i 12 netter grunnet videreutdanning på høgskolen. Hotellets beliggenhet kan ikke sies å være annet enn midt i smørøyet. Kun 2 minutters rask gange fra bybanen og Torgallmenningen.
Det som trekker litt ned er små rom med litt dårlig romløsning. Byttet første rommet jeg fikk da det ikke gikk an å trekke kontorstolen ut fra pulten uten å kræsje i senga, det neste rommet jeg fikk hadde utmerket rominndeling med plass til både hvilestol og jobbing ved kontorpulten.
Dusjhodene kunne godt være byttet ut da de frøser like mye luft som vann....
Hotellet får stort pluss for god service og imøtekommenhet og frokosten.
Frokosten har det meste av det du trenger og litt til. De har også egne kokker som hver dag står å steker omelett og speilegg. Et rikt utvalg av te og frukt.
De var også utrulig dyktige til å holde frokostsalens bord ryddige, og var raskt på for å rydde når gjestene forlater bordene. I ledige stunder kom de rundt å serverte kaffe ved bordene.
Alt i alt så er dette et bra hotell som ligger perfekt plassert. Kan anbefales.

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, ainahaug
CecilieH352, Front Office Manager på Scandic Byparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2019

Kjære Aina,
Tusen takk for at du tok deg tid til å fortelle oss om ditt opphold, det sitter vi stor pris på.
Jeg beklager at du synes det første rommet du fikk var lite. Vi har forskjellige romtyper i ulik størrelse. Våre standard dobbeltrom og superior rom er større med gulvplass og skrivebord.
Det er veldig kjekt å se at resten av oppholdet var bra og at du var fornøyd med beliggenhet, frokosten vår og service fra vårt personal. Takk for at du vil anbefale oss.

Anmeldt 28. januar 2019

Klaga på vedlikehald på rom etter jobbreise. Kom tilbake veka etter pga frukost og beliggenheit. Reiste då etter å ha klaga på to rom. Badet er ikkje støvsugd. Overraskande kor lite viktig det var å beholde oss som kunder.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Connector01166942736
CecilieH352, Front Office Manager på Scandic Byparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2019

Kjære gjest,
Takk for at du tok deg tid til å fortelle oss om ditt opphold, det sitter vi pris på.
Jeg beklager så mye for opplevelsen du hadde her med oss, det skal ikke skje.
Jeg skal snakke med husøkonomen vår ang støvsugingen på badet.
Vi holder for tiden på med litt lettere renovering på rommene som trenger det.
Jeg håper du kommer tilbake til tross for opplevelsen du hadde her. Fortell meg gjerne neste gang du kommer til oss, da vil jeg gi deg et fint rom og den opplevelsen vi skal gi til våre gjester.
Ingen er viktigere enn våre kunder og gjester, så jeg håper vi vil få muligheten til å gjøre det godt igjen.

Anmeldt 20. januar 2019

En koselig tur til Bergen på Dr Hook konsert der Dennis Loccoriere kronet turen til en fantastisk opplevelse, X tra + til Hotell Scandic Byparken som som fulgte opp likebra og gjorde helgen til noe vi husker lenge.

Dato for oppholdet: januar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Bjørn Leo K
CecilieH352, Front Office Manager på Scandic Byparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. januar 2019

Kjære Bjørn,
Tusen takk for flott tilbakemelding og topp score. Det sitter vi stor pris på.
Veldig kjekt å se at dere hadde en flott opplevelse her i byen og hadde et flott opphold her hos oss.
Ønsker dere velkommen tilbake.

Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Frokosten på dette hotellet er bare fantastisk. Neste gang jeg bor der skal jeg sette av mer tid til å nyte den...

Rommet var helt OK, enkelt men funksjonelt. Badet var litt slitt, med enkelte knuste fliser, fugene i dusjen var litt misfargede. Men det var rent, og det gjorde jobben.

Sengen var god. På mitt enkeltrom stod det en 140cm bred seng.

Innsjekking gikk raskt, hyggelig personale, og som sagt - helt fantastisk frokost.

Takk, TRH_12

Kjære TRH_12,

Takk for at du tok deg tid til å fortelle om ditt opphold og topp rating, det sitter vi pris på.
Veldig fint å se at du var fornøyd med rom, innsjekk, personalet og frokosten vår.

Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Et flott hotell med hyggelig betjening. Frokosten var helt fantastisk der vi fikk servert alt vi kunne tenke oss, helt nydelig og virkelig verdt et besøk. Rommet var fint og veldig stort da vi hadde et litt større rom. Virkelig til å anbefale enten man er på jobb eller ferie.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, martinenitter
CecilieH352, Front Office Manager på Scandic Byparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. januar 2019

Kjære Martinenitter,
Takk for at du tok deg tid til å skrive om ditt opphold, det sitter vi pris på.
Veldig kjekt å se at du hadde et flott opphold og at du var fornøyd med betjening, frokosten og rommet.