Booking.comUSD 165
ScandicHotels.comUSD 164
FindHotel
Anmeldt 12. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Martinus Fjeldstad, General Manager på Scandic Byparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2020

Anmeldt 5. juli 2020

Anmeldt 2. mars 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
AnetteJ514, Front Office Manager på Scandic Byparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. mars 2020

Anmeldt 2. mars 2020

Fantastisk opphold på et trivelig sentrumsnært hotell.
Frokosten var av ypperste klasse!!
Fikk også en brannalarm om natten og her fungerte sikkerheten tilfredsstillende.
Livet smiler hos Byparken
Vi kommer tilbake.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, AndreJacobsen

Hei AndreJacobsen,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter oppholdet deres.
Vi er glade for å se at dere hadde et fint opphold hos oss, og at frokosten falt i smak :) Og at sikkerheten rundt brannalarmen var tilfredsstillende. Vi øver på dette ofte, slik at det skal være best mulig skulle det skje.

Gleder oss til å ønske dere velkommen tilbake neste gang dere skal til Bergen!
Vennlig hilsen
Anette Johansen,
Front Office Manager

Anmeldt 21. februar 2020

Bodde på Scandic Byparken helgen sammen med min kjære.'
Hotellet ligger midt i sentrum, og alle severdigheter ligger i gåavstand.
Hyggelig mottagelse, flott rom, super frokost.
Anbefales på det varmeste.

Takk, Finnkokk
AnetteJ514, Front Office Manager på Scandic Byparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. februar 2020

Hei Finnkokk,

Takk for at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter oppholdet ditt.
Vi er glade for å se at du og din kjøre hadde et fint opphold hos oss, og at frokosten falt i smak.

Ønsker dere velkommen tilbake neste gang dere er i Bergen!
Vennlig hilsen
Anette Johansen,