Trip.com
Anmeldt 13. juli 2020

I rommet superium extra du har følelse som du er i fengsel. Utsikt fra rommet er katastrofe. Anbefales ikke. Vi bodde en natt i billigere rom som ser mye bedre ut enn den "superium extra" som er dyrere og dårligere spesielt med utsikten. Her du betaler mer og får dårligere.

Takk, 97goran78
Martinus Fjeldstad, General Manager på Scandic Byparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Hei 97goran78,

Takk for din tilbakemelding. Beklager at rommet og utsikten ikke stod til forventningene.

Hilsen

Martinus Fjeldstad
General manager

Anmeldt 12. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Martinus Fjeldstad, General Manager på Scandic Byparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2020

Anmeldt 5. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 2. mars 2020

Dato for oppholdet: februar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
AnetteJ514, Front Office Manager på Scandic Byparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. mars 2020

Anmeldt 2. mars 2020

Fantastisk opphold på et trivelig sentrumsnært hotell.
Frokosten var av ypperste klasse!!
Fikk også en brannalarm om natten og her fungerte sikkerheten tilfredsstillende.
Livet smiler hos Byparken
Vi kommer tilbake.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, AndreJacobsen

Hei AndreJacobsen,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter oppholdet deres.
Vi er glade for å se at dere hadde et fint opphold hos oss, og at frokosten falt i smak :) Og at sikkerheten rundt brannalarmen var tilfredsstillende. Vi øver på dette ofte, slik at det skal være best mulig skulle det skje.

Gleder oss til å ønske dere velkommen tilbake neste gang dere skal til Bergen!
Vennlig hilsen
Anette Johansen,