Vio.com
Expedia.comUSD 135
ScandicHotels.comUSD 135
Anmeldt 17. juli 2020

Rommet vi hadde (en voksen og tre barn 12 - 15) var slitent og slitt. Dårlig rengjort, mye støv i krokene. Sengene var dårlige og slitt. Helt klart modne for å byttes ut. Dette medførte litt dårlig søvnkvalitet. Ok personale - men var ikke oppdatert på åpningstider/koronastengte museer. Dette medførte litt unødig vandring i regnet.
Beliggenheten var veldig god - midt i sentrum.

Takk, 849egill
Martinus Fjeldstad, General Manager på Scandic Byparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2020

Hei 849egill,

Tusen takk for din tilbakemelding, bra at du likte beliggenheten og at vårt personale var hjelpsomme.
Kjedelig å lese at rommet ikke stod til forventningene.

General Manager

Anmeldt 16. juli 2020

Vi valgte å bo her siste natten i Bergen. Frokosten er fantastisk og fortjener en 5er! Vi hadde junior suite, men sengene var ikke så veldig bra, særlig ikke sovesofaen. Men min sønn klagde ikke. Baderomsdøra måtte låses for å kunne lukke den, mens vi ikke fikk fylt badekaret pga at proppen var dårlig. Dessuten fant vi en brusflaske på gulvet fra forrige gjest. Det er en parkeringshus like ved og man får 30 % rabatt.

2  Takk, AST81

Hei AST81,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, spesielt på vår frokost og service.

General Manager

Anmeldt 13. juli 2020

I rommet superium extra du har følelse som du er i fengsel. Utsikt fra rommet er katastrofe. Anbefales ikke. Vi bodde en natt i billigere rom som ser mye bedre ut enn den "superium extra" som er dyrere og dårligere spesielt med utsikten. Her du betaler mer og får dårligere.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, 97goran78
Martinus Fjeldstad, General Manager på Scandic Byparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Hei 97goran78,

Takk for din tilbakemelding. Beklager at rommet og utsikten ikke stod til forventningene.

General manager

Anmeldt 12. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Martinus Fjeldstad, General Manager på Scandic Byparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2020

Anmeldt 5. juli 2020