TripadvisorUSD 154
eDreams
Booking.comUSD 154
FindHotelUSD 154
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Bestilte superior extra rom til 4 personer. Fikk et lite, dårlig rengjort rom (kjøleskap med halvtomme flasker/bokser med brukte sugerør var ikke tømt), hvor aircond. ikke fungerte. Eneste mulighet til å få luft inn var et lite takvindu ut mot veldig trafikkert gate, av både biler og fulle folk. Støy til langt på natt. Kom inn sent, så ikke et alternativ å bytte rom. Bor ikke her igjen.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Freedom295138
Martinus Fjeldstad, General Manager på Scandic Byparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Hei Freedom295138,

Takk for din tilbakemelding, Dumt at oppholdet ikke sto til forventningene, håper du vil komme tilbake ved en annen anledning så vi kan rette opp inntrykket.

Vennlig hilsen

General Manager

Anmeldt 27. juli 2020

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Martinus Fjeldstad, General Manager på Scandic Byparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2020

Anmeldt 27. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde i 2 dager på dette hotelle. Hotelle ligger bra sentrumsnært . Rommet var litt slitt, men sånn OK . Frokosten var ikke bra. Hotellet skrøt av at de hadde prisbelønnet frokost, men det svarte ikke til forventningen . Ikke hadde de bacon til speilegg og ikke hadde de røykelaks . Skjønner ikke hva som er problemet . Dette er det første hotell jeg har bodd på som ikke har verken bacon eller røykelaks . Personalet var grei og hyggelig .

Takk, terjem69
Martinus Fjeldstad, General Manager på Scandic Byparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2020

Hei Terjem69,

Takk for tilbakemelding. Vår prisbelønnede frokost er midlertidig erstattet av en coronatilpasset frokost hvor noen produkter er tatt bort og noen erstattet med andre produkter. Jeg håper at situasjonen normaliseres så snart som mulig og at vi igjen kan tilby vår fantastiske frokost.

Hilsen

Anmeldt 17. juli 2020

Rommet vi hadde (en voksen og tre barn 12 - 15) var slitent og slitt. Dårlig rengjort, mye støv i krokene. Sengene var dårlige og slitt. Helt klart modne for å byttes ut. Dette medførte litt dårlig søvnkvalitet. Ok personale - men var ikke oppdatert på åpningstider/koronastengte museer. Dette medførte litt unødig vandring i regnet.
Beliggenheten var veldig god - midt i sentrum.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, 849egill
Martinus Fjeldstad, General Manager på Scandic Byparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2020

Hei 849egill,

Tusen takk for din tilbakemelding, bra at du likte beliggenheten og at vårt personale var hjelpsomme.
Kjedelig å lese at rommet ikke stod til forventningene.

Hilsen

General Manager