Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 131
Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Fikk et lite rom. Ikke var det håndklede på badet. Jeg kunne selv gå ned 5 etasjer og hente. Pumpen på håndsåpe og dusjsåpe hang løst, det virket for sløvt renhold. Rommet var varmt uten aircondition. Forferdelig støy ut mot gaten, og til tross for at gardinene ble trukket foran så var det fortsatt veldig lyst. Etter et par timer fikk jeg nok, når TV-en til naboen hørtes ut som sto inne på rommet. Klokken 22 leverte jeg nøkkelkortet og fant meg et annet hotell.

Romtips: Hvis du er ute etter en god natts søvn er det dristig og velge dette hotellet.
1  Takk, 301kristiner
Anette Johansen, Guest Services / Front Office på Scandic Byparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2021

Hei 301kristiner,
Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter oppholdet ditt. Vi beklager så mye at oppholdet ikke var til forventningene! Jeg håper du ga oss beskjed om at det var så varmt og støyende, slik at vi hadde mulighet til å prøve å ordne rommet eller bytte deg til et annet rom, før du fant et annet hotell. Vi vil helst ha muligheten til å hjelpe deg med det du ikke var fornøyd med, så kunne vi finne en løsning sammen.
Ellers håper jeg du vil prøve oss igjen, slik at du kan se at dette var en uheldig enkelthendelse, og ikke standarden hos oss.
Velkommen tilbake. Vennlig hilsen Anette Johansen, Front Office Manager

Anmeldt 24. mai 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anette Johansen, Guest Services / Front Office på Scandic Byparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. mai 2021

Anmeldt 10. mai 2021

Rommet var veldig fint på Scandic Byparken. Så trivelig stab, serviceinnstilte og personlige. Beliggenhet er perfekt, sentralt og fine områder utenfor med mange bra restauranter rett ved. Topp kvalitet ved alt på hotellet, og nydelig frokost.

Takk, Robert P
Anette Johansen, Guest Services / Front Office på Scandic Byparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. mai 2021

Hei Robert P,
Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på! Det er godt å høre at de ansatte er serviceinnstilte og personlige, og at frokosten var nydelig. Vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.
Vennlig hilsen Anette Johansen, Front Office Manager

Anmeldt 3. mai 2021

Dato for oppholdet: april 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anette Johansen, Guest Services / Front Office på Scandic Byparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. mai 2021

Anmeldt 20. april 2021

Vi er Scandic Friends medlem på level 3 og vi har alltid fått oppgradere rommet vårt på de andre Scandic hotellene med en utrolig hyggelig resepsjon. I byparken setter de seg alltid på bakbeina og det virker som de sier nei før man har fått sagt setningen ferdig, det er alltid masse unnskyldninger selv om vi har vært der ca 6-7 ganger (vi har i tillegg flere bookinger utover våren), det er ikke nok kapasitet mtp stuepiker iht å (enten oppgradere ved ankomst ) eller bytte rom for å rengjøre det lille rommet vi har vært på med dårlig standard på badet med iskald dusj osv (da vil det si at de har ledige rom men vil ikke oppgradere som level 3 tilsier at man kan ved kapasitet, men det virker utelukkende som om at det ALDRI er kapasitet selv om vi mistenker at det er det!). Det hadde uansett vært hyggelig å bli oppgradert de neste gangene vi skal dit. De andre Scandic hotellene har oppgradert oss til og med i god tid, noe de nektet å gjøre hverken da jeg ringte Byparken i god tid eller i resepsjonen ved ankomst. De kunne heller ikke gi oss babyseng før kl.10-11 om kvelden grunnet "kapasitet" hos de ansatte, da jeg spurte hakket for sent (like over kl.18). Vi legger jo ett-åringen kl.19. Det ble et for kummerlig rom, det så også ut som at rommet ikke var så bra rengjort og det ble ikke tatt seriøst å rengjøre rommet i mellom overnattingene når man ligger der over 2 netter. Dette er jo et service-yrke og jeg hadde håpet at de kunne strekke seg det lille ekstra av og til. Ellers er frokosten kjempebra!

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, jillgrevstad78
Anette Johansen, Guest Services / Front Office på Scandic Byparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. april 2021

Hei Jillgrevstad78,
Takk for tilbakemeldingen etter de siste oppholdene dine. Det setter vi pris på. Vi beklager så mye at barnesengen ble levert såpass sent etter at den ble etterspurt. Når det ikke er bestilt barneseng, er det vanskelig for oss å vite at du ønsker en eller ikke. Hadde dette vært bestilt på forhånd, ville det stått klart på rommet ved innsjekk. Angående oppgradering av rom av våre medlemmer, er det noen begrensninger. Du har bestilt et dobbeltrom til to voksne, på en veldig god kampanjepris, og derfor er det restriksjoner på oppgraderingen. For å være garantert et større rom med plass til alle 4, koster det kr 200,- pr natt.
Ellers er det godt å se at frokosten er kjempebra!
Ønsker deg velkommen tilbake ved en senere anledning. Vennlig hilsen Anette Johansen, Front Office Manager