“God sushi i fastfood innpakning”
Anmeldelse av Sushimi

Vurdert som nr. 204 av 445 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Var her 2 ganger i juli. Spiste sushi og blåskjell. Blåskjellene var helt ok men sushien var virkelig bra! Nye kombinasjoner, i alle fall for meg, med både bær og frukt i kombinasjon med fisken. Det går fint å sitte ned der selvom det var mange som kjøpte sushi som take away. Ikke veldig koselig sted å sitte ned men greit nok og helt topp om målet bare er å spise godt for så fortsette kvelden andre steder. Menyene ligger ved bordene, du bestiller selv ved disken og bærer med deg drikke og bestikk selv. Betjeningen var unge, litt umotiverte og vanskelig å komme inn på. Tinte opp litt etter besøk 2. Godt utvalg av øl og alkoholfridrikke.

2  Takk, JeanetteB510

Anmeldt 2 uker siden via mobile enheter

Reisende som så på Sushimi, så også på

Har du vært i Sushimi? Del dine erfaringer!