“Godt utvalg og god mat”
Anmeldelse av Sushimi

Sushimi
Vurdert som nr. 195 av 470 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god sushi og godt utvalg. Hyggelig betjening og maten kom raskt. Tydelig at det her er gode råvarer. Kommer gjerne igjen!

Takk, margunnl2015

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte og betalte via app. 30-biter mix. Valgte tidspunkt for henting tilpasset oss. Alt fungerte utmerket og maten var helt på topp.

Takk, aleandrab
Anmeldt 18. juni 2021 via mobile enheter

Venter på maten, og har ventet i en time nå. Det var visstnok en feil med bestillingsappen, men drikken som ble gjort på samme bestilling kom med en gang. Vi er nå drittlei og det spiller ingen rolle hvor god maten potensielt er, for det eneste vi får til kompensasjon er fire vårruller og et «beklager:(«
Kommer ikke tilbake hit på restaurantbesøk

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Anders S
Anmeldt 7. juni 2021

En sikker vinner for take away-sushi! Har ikke blitt skuffet en eneste gang. Ikke billigst på pris, men det er verdt hver eneste krone.

Takk, ingeborgd882
Anmeldt 21. mai 2021

Lokalet er ikke så intimt, men likevel bra nok - for sushien er rett og slett enormt bra. Har vært her to ganger og godt fornøyd begge ganger.

Dato for besøk: september 2020
Takk, HaraldNatvik

Reisende som så på Sushimi, så også på

Har du vært i Sushimi? Del dine erfaringer!