“Overraskelsen på Strandkaien”
Anmeldelse av Cafe Bergen

Cafe Bergen
Vurdert som nr. 201 av 468 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Husmankost av lokale råvarer. Alt fra norsk sjømat til svineknoker og lokale pølser fra brakstad.
Anmeldt 13. september 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening! Imøtekommende, høflig og humørfylt!

Spiste fish & chips som smakte meget godt! Interessant meny og tilbudet med sushi i regi av Sushimi virker også spennende!
Dette stedet skal jeg garantert besøke igjen!

Dato for besøk: september 2021
Takk, Torsan1962

Anmeldt 8. mai 2021 via mobile enheter

Alle valgte forskjellige retter og alt var like godt. Dagens fiskerett med lysing var herlig. Blåskjell og sushi like så. Anbefales.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, V4723RFchristinaa
Anmeldt 12. desember 2020 via mobile enheter

Ufaglærte unge kelnere som ikke løfter blikket og ser på kundene sine, synd. Av dagens fiskerett valgt min ledsager torsk, pastinakk pure var noe av tilbehøret. Fisken var god, men ble servert med vel mye skinn. Selv spiste jeg et av mine favoritt måltider, bacalao som jeg elsker. Klippfisken i retten var tørr, nesten som tyggegummi. Men det mest skuffende var at retten ble servert halv lunken. Bacalao skal servers rykende varm. Kanskje den dårligste jeg har spist på noen restuarant. Dette ble påpekt overfor den unge kelneren som beklaget det hele, men 0 oppfølging ut over dette. Totalen var ikke bra, og milevis unna Fjellskål, Cornelius og Enhjørningen. Sist vi var der spiste vi sushi som var glimrende. Vi angrer vi ikke tok det denne gangen. Her trengs en betydelig skjerpings både på kjøkkenet og på gulvet...

Dato for besøk: desember 2020
2  Takk, Arild99
Anmeldt 16. oktober 2020 via mobile enheter

Flott kombinasjon av butikk og restaurant. Middagen jeg valgte var årets lutefisk. Flott tilberedt med gode mandelpoteter, ertestuing, bacon og sennepsaus. Maten ble servert rykende varm og velsmakende i en raus porsjon. Absolutt å anbefale, få eller ingen restauranter i Bergen serverer tilsvarende kvalitet på lutefiskmiddagen.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, olava2013
Anmeldt 11. oktober 2020

Guttungen på ti og jeg spiste klassikeren fish & chips og gikk ikke skuffet hjem. Deilig fisk med supersprø panering, og «chipsen» var ikke noe dårligere. Anbefales.

Servicen var hyggelig fra de unge ansatte. Da jeg spurte om å få bytte remulade til rømme på den ene retten, var det ikke noe problem. Her kommer vi gjerne tilbake!

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, Leif55

Reisende som så på Cafe Bergen, så også på

Har du vært i Cafe Bergen? Del dine erfaringer!