“Hadde buffet, helt fantastisk”
Anmeldelse av Sabrura Sticks & Sushi

Sabrura Sticks & Sushi
Vurdert som nr. 170 av 453 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 22. september 2020 via mobile enheter

Hadde buffet, helt fantastisk service, alle var super hyggelig, og toppen av det hele var nydelig mat

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, simen2712

Anmeldt 2. juli 2020

Beste servicen på en sushirestaurant vi har fått, fra vi kom til vi dro. Servitøren var vennlig, imøtekommende med alt vi trengte og gjorde sitt beste for at familien min på seks fikk en fin matopplevelse. kosekomboer og andre småretter vi bestilte var nydelig tilberedt og smakte utrolig godt. Det var en lun og hyggelig atmosfære og det var avslappende å sitte med familien. Vi var kjempefornøyde med sushimiddagen vår og fortlot restauranten gode og mette og i veldig godt humør. Takk til kokkene og den beste servitøren som ga oss en fin matopplevelse som turister i Bergen!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Lodo273
Anmeldt 17. mai 2020

God service og hyggelig betjening. Sushien smakte og prismessig var det også positivt. Hit kommer vi gjerne tilbake.

Dato for besøk: mai 2020
2  Takk, helt1
Anmeldt 5. oktober 2020

Dato for besøk: juni 2020
Anmeldt 27. september 2020

Dato for besøk: september 2020

Reisende som så på Sabrura Sticks & Sushi, så også på

Har du vært i Sabrura Sticks & Sushi? Del dine erfaringer!