“Har "det lille ekstra".”
Anmeldelse av Sabrura Sticks & Sushi

Sabrura Sticks & Sushi
Vurdert som nr. 112 av 468 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 31. august 2021

Verken sushi eller sticks kan bli bedre enn den de har servert oss på Sabrura Bergen Storsenter. Fantastisk trivelig personale, som helt tydelig gjør det de kan for kundene. Buffet har supergod mat, også rett før stengetid, og kosekomboen anbefales på det varmeste som Take-Away. De har i høyeste grad "del lille ekstra" som skal til for en god uteopplevelse og en god smaksopplevelse. Dette er stedet både for et langt måltid eller et kjapt måltid hvis du er sulten i Bergen. Anbefales på det varmeste, men skulle gjerne hatt gratis parkering når vi velger buffet.

Takk, 480steinarm

Anmeldt 15. juli 2021

«Hvordan kan de tjene penger på dette her», spurte 11-åringen da han langet nedpå nok et spyd med satay-kylling. Vi hadde bestilt buffet, og han regnet ut at han hadde spist for langt over den hundrelappen hans del kom på. To forrett-spyd på en hvilken som helst restaurant kommer jo på 40-50 kroner, og her gikk han i skytteltrafikk. Og jeg som betalte dobbelt syntes også at dette var en god deal. Vi gikk begge stappmette og fornøyde ut.

Vi konsentrerte oss mest om de varme rettene, og var godt fornøyd med vårruller, ulike sticks, dumplings, kylling og hva det enn var. Sushien ble smakt på, og den var også god. Men vi liker nå best det som kommer fra frityren!:) Skulle jeg «klaget» på noe var det at det hadde vært godt med risnudler i den asiatiske salaten.

Servicen var upåklagelig og særdeles hyggelig fra vår svenske venn fra vi kom til vi gikk. Her kommer vi tilbake. Selv om de kanskje ikke tjente så veldig mye på akkurat oss to...;)

2  Takk, Leif55
Anmeldt 2. juli 2021

Jeg var på jakt etter noe lett og godt, og kom tilfeldigvis over denne restauranten. Sinnsykt god mat, anbefales!

Takk, 63ginae
Anmeldt 14. juni 2021

Har ikke likt sushi før jeg prøvde Sabrura Bergen Storsenter. Er nå blitt god og lojal kunde på grunn av at maten er fantastisk og servicen er upåklagelig. Anbefales på det varmeste!

Takk, ginah580
Anmeldt 15. februar 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og fantastisk service. Hadde forskjellige makiruller. Kommer snart igjen å prøver nye retter.

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, 464jennys

Reisende som så på Sabrura Sticks & Sushi, så også på

Har du vært i Sabrura Sticks & Sushi? Del dine erfaringer!