“Litt lite mat”
Anmeldelse av Den Lille Indiske

Den Lille Indiske
Vurdert som nr. 223 av 445 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Har du lyst på rask, rimelig og digg indisk mat? Da er du kommet til riktig sted! Vi har en liten meny med våre favorittretter på, det eneste du må tenke på er hvilke styrke du vil ha, og om du vil ha med eller uten koriander. Vi har en super sentral beliggenhet rett nedenfor Fløibanen. Vi er nabo til Barkollektiv på en side og Norges første Cutters på den andre siden. Den Lille Indiske i Bergen serverer digg indisk mat til en rimelig pris. Våre dyktige indiske kokker (som fortsatt går på norskkurs for å lære seg kav Bergensk) lager alt fra bunnen med ferske norske råvarer (og noen hemmelige ingredienser importert direkte fra India)! Vi serverer nord-indisk mat til bergensere. Det nord-indiske kjøkkenet kjennetegnes med særlig retter fra Punjab, der tandooriretter, nan og butter chicken er stjernene! Menyen vår er basert på ferske norske råvarer og mye krydder og smak. Menyen passer for deg som liker de velkjente indiske stjernerettene.
Anmeldt 12. juli 2020

Gikk her etter en rave review i BT, og synes vel etter å ha forsøkt butter chicken og korma at det var veldig gjennomsnittlig indisk mat. Sausen til butter chicken var litt vassen, og det kunne vært mer krydret. Gode nanbrød. Om dette er "beste indiske i byen" slik BT påstår kan det være like greit å gå for noe annet i Bergen.

1  Takk, Wildgarlickydays
NorthStar35608471548, Owner på Den Lille Indiske, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2020

Hei på deg! Først av alt, tusen takk for ærlig tilbakemelding. Så utrolig trist at vi ikke leverte I dagene etter at BT skrev en super anmeldelsen av oss hadde vi helt ekstremt pågang, og det gikk altfor fort (eller treigt) på kjøkkenet så vi har ikke klart å opprettholde den kvaliteten vi burde Kom tilbake igjen nå som ting er tilbake normalt, så håper vi at dere får et annet inntrykk! Vi lover at kvaliteten er tilbake der den skal være :-)

Anmeldt 6. juli 2020

Vi var fem familiemedlemmer som tok med oss mat hjem fra Lille Indiske. Maten var veldig god, men porsjonene var små så to av oss måtte supplere med brødskiver. Maten ble også kald de 400 meteren vi hadde hjem til leiligheten vi leide i Bergen.

Takk, Monicatrine

Hello Monica! Tusen takk for ærlig tilbakemelding, det setter vi alltid pris på. Indisk mat og brødskiver høres ikke ut som en optimal kombinasjon, utrolig kjipt at det var ikke nok mat. Vi skal ta en gjennomgang med kjøkkenet og sørge for at alle porsjoner som kommer er av riktig størrelse! <3

Anmeldt 3. juli 2020

Vanvittig god mat til en rimelig penge. Raskt levert, god service og fine lokaler. Kommer gjerne tilbake!

Takk, christianejt

Tusen hjertelig takk! Vi digger slik tilbakemelding ❤️ Godt å høre at maten falt i smak, velkommen tilbake!

Anmeldt 30. desember 2020

Dato for besøk: desember 2020
Anmeldt 28. juli 2020

Reisende som så på Den Lille Indiske, så også på

Har du vært i Den Lille Indiske? Del dine erfaringer!