“Nydelig og autentisk koreansk mat”
Anmeldelse av Kogi

Kogi
Vurdert som nr. 87 av 452 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Spiste nydelig k-fried kylling, Kimchi-jjigae, bulgogi og moksal. Det var nesten som å være tilbake i Korea.

2  Takk, Gmh313
Kogi Restaurant, Leder  på Kogi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. februar 2021

Kjære Gmh,

Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss en slik hyggelig anbefaling. Det verdsettes og motiverer. Velkommen tilbake snart!

Anmeldt 14. juli 2020

Har reist rundt i verden og smakt koreansk bbq som fikk meg til å lengte etter koreansk mat.

Endelig har vi en koreansk bbq restaurant her i selveste BERGEN.
Flott service og gode mat, må innrømme at det er ganske stiv pris men billigere om dere spleiser, uansett er det verdt!

Også et perfekt sted å samle personer du er glad i og deler maten med.

Gleder meg til å se hva de utvider/tilbyr menyen sin, kommer gjerne tilbake snart.

2  Takk, lenameia

Kjære Lena,

For en utrolig hyggelig melding å få. Dette motiverer og varmer oss i den jobben vi gjør. Hjertelig velkommen tilbake skal dere være!

Anmeldt 10. juli 2020

Jeg har prøvd foodtrucken ett par ganger, men den er en innertier! Alle bør ta en tur ned på Torget og prøve. Spesielt vil jeg anbefale dakgangjeong.

Så restauranten står på listen over ting jeg skal gjøre i nær fremtid!:)

3  Takk, Leif55

Kjære Leif55,

Strålende fin anmeldelse du gir oss her, det setter vi så stor pris på. Velkommen tilbake når som helst!

Anmeldt 9. juli 2020

Vennlig og serviceinnstilt betjening. Flotte lokaler. Maten smakte nydelig og porsjonene var store. Anbefales.

1  Takk, CamillaB305

Kjære Camila,

Tusen takk for en veldig fin anmeldelse. Hyggelig at du tar deg tid til å skrive om din opplevelse.
Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 8. juli 2020

Fin lokal, ren og ryddig. God stemning og hyggelig betjent og vertinne. Endelig kom en ekte koreansk stil restaurant i Bergen. Maten er deilig, spennende å steke selv på grillbord, fikk selvfølgelig litt hjelp i starten. Kjøtt er fin kvalitet og grønnsak er fersk smak. Deilig å spise kjøtt med tilbehør. Vil gjerne komme tilbake med venner og familie. Fin opplevelse. Full treff som forventning.

7  Takk, pearlseop

Kjære Pearl,

Reisende som så på Kogi, så også på

Har du vært i Kogi? Del dine erfaringer!