“Koreansk”

Vurdert som nr. 104 av 469 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 28. juli 2021

Asiatisk mat. Ingen av våre rettar blei steikt på omnen i bordet, men kom frå kjøkenet. Alle syntes rettane var gode. Ikkje alle servitørane snakka norsk. Stolane var ikkje gode å sitja på og akustikken i lokalet var dårleg.

1  Takk, Trehar

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Har vært her flere ganger og det er alltid ypperlig! Hyggelig personale og maten er fantastisk. Absolutt verdt et besøk!

Takk, Lasse F
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Her storkoste vi oss! Uformell og avslappet atmosfære med nydelig mat og vennlig betjening. Anbefales på det varmeste!

1  Takk, josteing455
Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Rett og slett helt nydelig! Kogi var min første opplevelse med korean bbq, noe som jeg har drømt om å prøve lenge. Med en gang jeg gikk ut av restauranten visste jeg at dette var noe jeg kom til å savne dypt når jeg reiste fra Bergen. Bulgogi var definitivt favoritten, sammen med den friterte kyllingen i saus (ps: smaker utrolig godt sammen med lys, iskald øl!). Fascinerende å se på når vi fikk hjelp med å steke kjøttet på grillen. Hjelpsom personale, avslappet atmosfære og utrolig god mat. Er du glad i mat og er i Bergen må du definitivt ta turen innom Kogi!

1  Takk, synniisn
Anmeldt 11. mai 2021

Etter å ha lengtet etter koreansk mat i Bergen i flere år, spesielt siste året, har Kogi vært supert! Drømmer meg tilbake til Korea! Utvalget kan fremstå noe begrenset, men smaken og kvaliteten gjør alle valg til gode valg.

Alt med bulgogi er magisk, og tar du det som hovedrett blir den stekt på bordgrill for ekstra opplevelse!

Her er det bare å prøve ut tilbehør uansett hva du bestiller, og prøve noe spennende å drikke. Plomme-Sojuen er herlig både til mat og som "dessert".

Den glutenfrie ølen på menyen er også den beste!

Personalet er alltid hyggelige og vennlige, og føler meg ofte spesiell når jeg besøker dem. På rolige dager har jeg fått høre mathistrorier fra Korea. De har også gitt smaksprøver av på tilbehør om man er usikker.

Jeg har ingen relasjon til Kogi eller de ansatte, er bare blitt veldig glad i stedet!

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, marthah725

Reisende som så på Kogi, så også på

Har du vært i Kogi? Del dine erfaringer!