“God mat”

Vurdert som nr. 106 av 470 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 29. juli 2021

Fant denne restauranten på TripAdvisor, hadde lyst å prøve. Fikk bestilt bord dagen før, men kun til kl 15 og kl 1515. Resten var venteliste. Et lite skjult sted blant et boligområde. Ventet litt da vi ankom, følte oss litt ignorert ved første inntrykket. Ellers grei service underveis. God mat. Ble satt ut da klokken passerte kl 16 og 1630 og det ikke var fullt opp siden det var venteliste på hjemmesidene. Kommer gjerne tilbake, men ikke et must.

1  Takk, Vany90

Anmeldt 28. juli 2021

Asiatisk mat. Ingen av våre rettar blei steikt på omnen i bordet, men kom frå kjøkenet. Alle syntes rettane var gode. Ikkje alle servitørane snakka norsk. Stolane var ikkje gode å sitja på og akustikken i lokalet var dårleg.

1  Takk, Trehar
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Har vært her flere ganger og det er alltid ypperlig! Hyggelig personale og maten er fantastisk. Absolutt verdt et besøk!

Takk, Lasse F
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Her storkoste vi oss! Uformell og avslappet atmosfære med nydelig mat og vennlig betjening. Anbefales på det varmeste!

1  Takk, josteing455
Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Rett og slett helt nydelig! Kogi var min første opplevelse med korean bbq, noe som jeg har drømt om å prøve lenge. Med en gang jeg gikk ut av restauranten visste jeg at dette var noe jeg kom til å savne dypt når jeg reiste fra Bergen. Bulgogi var definitivt favoritten, sammen med den friterte kyllingen i saus (ps: smaker utrolig godt sammen med lys, iskald øl!). Fascinerende å se på når vi fikk hjelp med å steke kjøttet på grillen. Hjelpsom personale, avslappet atmosfære og utrolig god mat. Er du glad i mat og er i Bergen må du definitivt ta turen innom Kogi!

1  Takk, synniisn

Reisende som så på Kogi, så også på

Har du vært i Kogi? Del dine erfaringer!