“Herlig og godt!”

Vurdert som nr. 106 av 470 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Flott konsept der maten grilles rundt bordet. Det smakte supert med ulike typer kjøtt og grønnsaker på grillen, med ulike typer sauser og tilbehør. Du kan også få tre ulike friterte kyllingretter, der særlig Dakkangjoeng var helt fantastisk. Vennlig og god service. Alt i alt en flott opplevelse!

1  Takk, atlee2014

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk fin mat, bestillte både kylling og kjøtt og alt smakte ypperlig. Spesielt Dakkangjeong, den kylling retten er noe av det beste jeg har smakt av kylling. Familie på 6, hvor minste var 12 år er alle stort fornøyde med maten. Var helt nye til dette og valgte å prøve det ut, fikk fin hjelp med alt vi ikke forsto. Veldig vennlig og service innstilt personell.

Takk, Andreas E
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat. Autentiske smaker, og et kult koreansk konsept med grill på bordet.
Vi spiste Hotpot og BBQ
Bestill forskjellig til bordet og del. Family style er gull her.

Takk, Hanne H
Anmeldt 29. juli 2021

Fant denne restauranten på TripAdvisor, hadde lyst å prøve. Fikk bestilt bord dagen før, men kun til kl 15 og kl 1515. Resten var venteliste. Et lite skjult sted blant et boligområde. Ventet litt da vi ankom, følte oss litt ignorert ved første inntrykket. Ellers grei service underveis. God mat. Ble satt ut da klokken passerte kl 16 og 1630 og det ikke var fullt opp siden det var venteliste på hjemmesidene. Kommer gjerne tilbake, men ikke et must.

1  Takk, Vany90
Anmeldt 28. juli 2021

Asiatisk mat. Ingen av våre rettar blei steikt på omnen i bordet, men kom frå kjøkenet. Alle syntes rettane var gode. Ikkje alle servitørane snakka norsk. Stolane var ikkje gode å sitja på og akustikken i lokalet var dårleg.

1  Takk, Trehar

Reisende som så på Kogi, så også på

Har du vært i Kogi? Del dine erfaringer!