“Fantastisk god mat!”

Vurdert som nr. 152 av 446 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat, hyggelig betjening. Lun stemning og folkelig stil. Maten var av ypperste klasse, høy kvalitet på råvarene og gode smaker. Vi delte speketallerken til forrett, alt var godt - min favoritt var det spekede hvalkjøttet. Til hovedrett gikk vi for flat kylling, grillet hvalbiff og geitelegg. Nam-nam-nam! Vi spiste opp alt! Syltet eple og bjørnebærpai til dessert ble en herlig avslutning. Anbefaler denne videre, og spiser her gjerne igjen ved neste tur til Bergen. Passer både for familier, koselig par/vennemiddag og «ut med gutta». Godt utvalg på drikkekartet.

1  Takk, Beate V
valaskjalv, Marketing på Valaskjalv, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2020

Tusen takk for besøk og velkommen tilbake!

Anmeldt 2 uker siden

Anmeldt 12. juni 2021

Anmeldt 11. juni 2021

Anmeldt 28. mai 2021 via mobile enheter

Dato for besøk: mai 2021

Reisende som så på Valaskjalv, så også på

Har du vært i Valaskjalv? Del dine erfaringer!