“Fantastisk god mat!”

Vurdert som nr. 164 av 469 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat, hyggelig betjening. Lun stemning og folkelig stil. Maten var av ypperste klasse, høy kvalitet på råvarene og gode smaker. Vi delte speketallerken til forrett, alt var godt - min favoritt var det spekede hvalkjøttet. Til hovedrett gikk vi for flat kylling, grillet hvalbiff og geitelegg. Nam-nam-nam! Vi spiste opp alt! Syltet eple og bjørnebærpai til dessert ble en herlig avslutning. Anbefaler denne videre, og spiser her gjerne igjen ved neste tur til Bergen. Passer både for familier, koselig par/vennemiddag og «ut med gutta». Godt utvalg på drikkekartet.

1  Takk, Beate V
valaskjalv, Marketing på Valaskjalv, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2020

Tusen takk for besøk og velkommen tilbake!

Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Dato for besøk: juli 2022
Anmeldt 9. juli 2022

Dato for besøk: juni 2022
Anmeldt 4. mai 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: mai 2022
Anmeldt 15. april 2022

Dato for besøk: april 2022

Reisende som så på Valaskjalv, så også på

Har du vært i Valaskjalv? Del dine erfaringer!