“Fantastisk mat og drikke, veldig god service og spennende viking-konsept:)”
Anmeldelse av Valaskjalv

Valaskjalv
Vurdert som nr. 182 av 452 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Relativt nyetablert restaurant. Menyen fristet med retter sammensatt av råvarer som var tilgjengelige i vikingtiden. Vi kan forestille oss at denne påstanden er helt korrekt, fordi maten var helt nydelig! Servert i Viking stil med de riktige detaljene. Restauranten har klart å skape den riktige stilen med røffe bord og krakker med saueskinn, lys og ikke minst musikk som setter deg i riktig viking-mood:) Synd at vi er i koronatiden nå, da dette ville ha truffet utenlandske turister på spiker’n! Vi var iallefall veldig fornøyd med hele konseptet, og maten var som sagt utsøkt.
Restauranten må få til en viking-profil ved inngangspartiet, og få opp tydelig info. Hadde vi ikke visst om stedet på forhånd, så ville vi aldri ha funnet det!

1  Takk, Ranijo
valaskjalv, Marketing på Valaskjalv, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2020

Tusen takk for besøk og velkommen tilbake!

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat, hyggelig betjening. Lun stemning og folkelig stil. Maten var av ypperste klasse, høy kvalitet på råvarene og gode smaker. Vi delte speketallerken til forrett, alt var godt - min favoritt var det spekede hvalkjøttet. Til hovedrett gikk vi for flat kylling, grillet hvalbiff og geitelegg. Nam-nam-nam! Vi spiste opp alt! Syltet eple og bjørnebærpai til dessert ble en herlig avslutning. Anbefaler denne videre, og spiser her gjerne igjen ved neste tur til Bergen. Passer både for familier, koselig par/vennemiddag og «ut med gutta». Godt utvalg på drikkekartet.

1  Takk, Beate V

Tusen takk for besøk og velkommen tilbake!

Anmeldt 4 uker siden

Anmeldt 12. august 2021

Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Reisende som så på Valaskjalv, så også på

Har du vært i Valaskjalv? Del dine erfaringer!