“Meat heaven”

Vurdert som nr. 164 av 469 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Bestilte grillet entrecôte med ovnsbakte rotgrønnsaker, den var himmelsk!

Spekematfatet som forett var også veeeldig bra, anbefaler denne! :)

God atmosfære, god service og hyggelig personale

1  Takk, 129nataliel

Anmeldt 12. juni 2021

Vi var 4 personer, bestilte en delingsrett som inneholdt grønnsaker salat, kylling, hvalbiff, entrecote, villsvin og lammepølser, hvalkjøttet var fantastisk godt, ja alt var igrunnen veldig bra. min mening er at kyllingen ikke helt passet inn og burde vært erstattet med lammekjøtt, men som sakt det er min mening. dette ble en kul opplevelse

2  Takk, tomas h
Anmeldt 15. mai 2021 via mobile enheter

Bestilte fiskesuppe til forrest, sammen med en flaske Mjød, samt en Entrecôte (200g) til hovedrett.

* Fiskesuppen hadde vannkonsistens, var smakløs og bestod stort sett av 2 små fiskebiter, masse kål og gullkort. Jeg og de som bestilte (2 andre) returnerte den og slapp å betale.

* Mjøden kostet 250kr per flaske (dyrt) og var utgått på dato for 7 måneder siden. Vi fikk heldigvis ny når vi klagde.

* Entrecôten var mør, men totalt smakløs. Ga noen smaksprøver til vennene mine, og alle var enig i at den var smakløs (ingen bruk av smør og krydder, kun overflod av olje).

Dato for besøk: april 2021
Takk, Christian A
Anmeldt 16. oktober 2020 via mobile enheter

Gode råvarer og stort sett god mat, men det var både mat og drikke som sto på menyen, som ikke var tilgjengelig. Spekemattallerken til forrett var variert og velsmakende.
Grillet fjellrøye med syltet fennikel til hovedrett. Den var perfekt stekt, men burde hatt flatbrød eller byggryn som tilbehør.
Min forrett ble servert samtidig som hovedretten til de øvrige gjestene ved bordet, slik at jeg ble sittende med hovedrett etterpå.
Servitøren fulgte ikke med og var uoppmerksom.

For å spisse vikingfølelsen burde noen av Ægir Bryggeri sine produkter på drikkemenyen.

Dato for besøk: september 2020
Takk, olava2013
Anmeldt 3. oktober 2020

Kult konsept, kult lokale, bra beliggenhet. Men der stanset det for vår del. Bestiller du warrior plate så får du nok en meget fin aften. Prøver du blåskjell så får du bare det. En tallerken med masse blåskjell. Ingen grønnsaker, ingen brød. bare blåskjellene som ikke har noe smak av øldampingen. Forrettene var midt på treet og det hele bar preg av lite smak. Men! Gode råvarer har de. Mjød med bringebær var kult og skikkelig godt.
Å hente inspirasjon fra vikingtiden er et artig konsept, men å ikke utvikle ideen og tillate krydder i maten gjør dessverre opplevelsen skikkelig skuffende, spesielt når det koster en del å spise der.

Vi var en gruppe på 4 stk hvor 2 ville ha forrett. Da ble det slik at vår hovedrett kom sammen med deres forrett og så måtte vi sitte å se på de spise hovedrett etterpå..

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, VeronicaK240

Reisende som så på Valaskjalv, så også på

Har du vært i Valaskjalv? Del dine erfaringer!