“Meksikansk restaurant”

Vurdert som nr. 104 av 452 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Beste meksikanske restauranten vi har prøvd i Norge! Fantastisk autentisk meksikansk mat (noe annet enn tex-mex som det er vanlig å finne på mange restauranter), trivelige lokaler og hyggelig betjening. Er du i Bergen, ta turen innom. Virkelig å anbefale!

Takk, VildeY1

Anmeldt 22. juli 2020

Flott og god mat! Hyggelig betjening. Atmosfære. Imøtekommende. Godt drikke og dessert! Lun Anbefales!!

Takk, Grete U
F7187XVannah, Daglig leder på Agave Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2020

Hei, tusen takk for din tilbakemelding. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss :)

Anmeldt 5 dager siden via mobile enheter

Anmeldt 5 dager siden via mobile enheter

Anmeldt 5 dager siden

Reisende som så på Agave Bergen, så også på

Har du vært i Agave Bergen? Del dine erfaringer!