“Overrumplende positivt!”

Vurdert som nr. 115 av 445 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Vi kom gående ned fra Fløyen og søkte etter et lunsj-sted. Fant denne nyåpnede restauranten med mange gode meksikanske småretter. Vi komponerte samen noen retter, og alle som en var gode smaker, særlig rekene og hjortekjøttet. Rimelige priser og hyggelig miljø.

Takk, Langeng

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Nydelige smaker. Morsomt med småretter. Rekene var supergode. Hyggelig betjening. Anbefales på det varmeste.

Takk, 494katrina
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Beste meksikanske restauranten vi har prøvd i Norge! Fantastisk autentisk meksikansk mat (noe annet enn tex-mex som det er vanlig å finne på mange restauranter), trivelige lokaler og hyggelig betjening. Er du i Bergen, ta turen innom. Virkelig å anbefale!

Takk, VildeY1
Anmeldt 22. juli 2020

Flott og god mat! Hyggelig betjening. Atmosfære. Imøtekommende. Godt drikke og dessert! Lun Anbefales!!

Takk, Grete U
F7187XVannah, Daglig leder på Agave Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2020

Hei, tusen takk for din tilbakemelding. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss :)

Anmeldt 2 uker siden via mobile enheter

Anna, General Manager på Agave Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart i går

Reisende som så på Agave Bergen, så også på

Har du vært i Agave Bergen? Del dine erfaringer!