“Små porsjoner”

Vurdert som nr. 105 av 452 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Agave er en koselig restaurant som ligger sentralt i Bergen. Restauranten har meget hyggelig personale som tok godt i mot oss. Ok mat med mye smak, men små porsjoner.

Takk, TigerLill1

Anmeldt 3. august 2020

Vi er to vennerpar på norgesferie. Vi hadde ønsket å avslutte oppholdet i Bergen med noe spicy. Ble godt tatt imot av hyggelig betjening. Drikke kom raskt på bordet, men var noe lunken. Vi bestillte tre ulike retter, og forventningene var høye, da vi var sulten etter en lang dag med ulikt innhold. Maten kom relativt raskt på bordet. Men ut i fra størrelsen på porsjonene var de som på en forrett. Smakte godt, men når den mannlige delen av reisefølge går til nærmeste pølsebod etter at vi har betalt er ikke dette plassen for sultne turister. Man betaler mye, for lite.

Takk, 577kathriner
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Spiste lunsj her. Bestille litt småretter og noen hovedretter.

Litt lite smak i noen av rettene, veldig små porsjoner generelt. Gode drinker, men ikke noe som utmerket seg spesielt ved denne restauranten.

Interiøret kunne vært mer koselig og bært preg av meksikansk stil. Hyggelig betjening.

1  Takk, kgressberg
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Spennende meny, med smakfulle retter, godt vinkart og veldig hyggelig betjening. Hyggelige priser, anbefales for et hyggelig og uformelt måltid

Takk, bjaberg
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Vi kom gående ned fra Fløyen og søkte etter et lunsj-sted. Fant denne nyåpnede restauranten med mange gode meksikanske småretter. Vi komponerte samen noen retter, og alle som en var gode smaker, særlig rekene og hjortekjøttet. Rimelige priser og hyggelig miljø.

Takk, Langeng

Reisende som så på Agave Bergen, så også på

Har du vært i Agave Bergen? Del dine erfaringer!