“Hyggelig personale, men alt”
Anmeldelse av Agave Bergen

Agave Bergen
Vurdert som nr. 99 av 453 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Hyggelig personale, men alt for mye støy i restauranten. Middagen var små porsjoner, som egentlig var ganske smakløse og dermed temmelig skuffende. Flinke med rengjøring og sprit.

Takk, Per O

1923 av 60 anmeldelser

Anmeldt 13. august 2020

Deilig atmosfære! avslappende og koselig.

Samtidig er det stilrent og lekkert.

Restauranten tar mexicansk matkultur på alvor, og rettene smaker herlig til en god cocktail med tequila. Og med mexicansk musikk på anlegget, er det intet annet å gjøre enn å nyte.

Personalet var proffe, imøtekommende og behjelpelige

Her koste vi oss skikkelig,og gleder oss til å komme tilbake neste gang vi er i Bergen!

Takk for oss!

1  Takk, NoonieNoonie
Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Har vært der veldig sulten sammen med venninna mi rett etter turen over vidden. Bestilte 3 små retter som smakte konge og det var nok til oss begge. Vi delte på litt nachos i tillegg. Nachos smakte akkurat som i Mexico. Mye spennende smaker. Ferske ingredienser og hyggelig servering. Sikkert vi ses:)

1  Takk, 655olgak
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Kjedelig og smakløs mat, lite engasjert betjening og dårlig utvalg av både tacos og øl. Det var i tillegg små porsjoner og dyrt. Lokalet var også uryddig og hadde dårlig atmosfære som gjorde at vi fortsatte kvelden et annet sted.

Takk, petteromdal
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Agave er en koselig restaurant som ligger sentralt i Bergen. Restauranten har meget hyggelig personale som tok godt i mot oss. Ok mat med mye smak, men små porsjoner.

Takk, TigerLill1

Reisende som så på Agave Bergen, så også på

Har du vært i Agave Bergen? Del dine erfaringer!