“Middelmådig”

Vurdert som nr. 74 av 468 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 20. september 2020 via mobile enheter

Koselig betjening og veldig god service. Maten var mer så som så. Vegetartacoen var definitivt den mest smakfulle. Jeg spiser mye sterk mat, så er gjerne litt herdet på "chillifronten", dette gjorde at samtlige retter jeg smakte på Agave fremstod rimelig tamt og uten noe som helst futt. Reinsdyrtacoen bør man styre unna. Den var tørr og seig.
Kommer nok ikke tilbake hit med det første desverre.

1  Takk, Ponnii
F7187XVannah, General Manager på Agave Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2020

Hei Ponnii :)
Takk for din tilbakemelding, det setter vi pris på.
Vi lager maten slik at alle ganer skal kunne spise her, derfor serverer vi forskjellige salsa ved siden av maten, slik som man ofte får i Mexico. Noen av rettene kommer ikke med salsa da vi ønsker at gjestene skal få smake på de autentiske smakene fra Mexico. Likevel noterer vi oss at sterkere smaker er ønsket og ser på hvordan vi kan jobbe med menyen framover.
Vi har ikke reinsdyrstaco på menyen, ta gjerne kontakt med booking@agavebergen.no slik at vi kan se nærmere på saken. :)

Hilsen Anna

Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Hyggelig personale, men alt for mye støy i restauranten. Middagen var små porsjoner, som egentlig var ganske smakløse og dermed temmelig skuffende. Flinke med rengjøring og sprit.

1  Takk, Per O
Anmeldt 13. august 2020

Deilig atmosfære! avslappende og koselig.

Samtidig er det stilrent og lekkert.

Restauranten tar mexicansk matkultur på alvor, og rettene smaker herlig til en god cocktail med tequila. Og med mexicansk musikk på anlegget, er det intet annet å gjøre enn å nyte.

Personalet var proffe, imøtekommende og behjelpelige

Her koste vi oss skikkelig,og gleder oss til å komme tilbake neste gang vi er i Bergen!

Takk for oss!

1  Takk, NoonieNoonie
Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Har vært der veldig sulten sammen med venninna mi rett etter turen over vidden. Bestilte 3 små retter som smakte konge og det var nok til oss begge. Vi delte på litt nachos i tillegg. Nachos smakte akkurat som i Mexico. Mye spennende smaker. Ferske ingredienser og hyggelig servering. Sikkert vi ses:)

1  Takk, 655olgak
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Kjedelig og smakløs mat, lite engasjert betjening og dårlig utvalg av både tacos og øl. Det var i tillegg små porsjoner og dyrt. Lokalet var også uryddig og hadde dårlig atmosfære som gjorde at vi fortsatte kvelden et annet sted.

1  Takk, petteromdal

Reisende som så på Agave Bergen, så også på

Har du vært i Agave Bergen? Del dine erfaringer!