“God og rimelig lunsj og middag”
Anmeldelse av Agave Bergen

Agave Bergen
Vurdert som nr. 83 av 469 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig og hjelpsom betjening, gode råvarer og spennende retter. Fullt mulig å spise både lunsj og middag for en som ikke tåler melk og gluten, anbefales!

2  Takk, btlyche
Anna, General Manager på Agave Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Takk for besøket og flott tilbakemelding!
Velkommen tilbake :)

Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde litt lave forventninger, da stedet ligger midt i det mest trafikkerte turistområdet i Bergen. Men vi ble overrasket. Særlig må vi heve frem retten med fylt chili, samt den tradisjonelle Mole-sausen. Det var utrolig gode smaker på dette. De ansatte var også veldig vennlig, så vin du ha god mexican food, så stikk innom her!

1  Takk, dorthesKS

Takk for fin tilbakemelding :)
Velkommen igjen.

Anmeldt 18. mai 2021

Agave Bergen
Veldig koselig lokale sentralt i Bergen. Koselig proff betjening og veldig god personlig service. Sterkere Meksikanske smaker uteble derimot smakene var tilpasset mere Norsk milde smaker. En blanding her der en kunne få kraftige Meksikanske smaker er et ønske til neste gang.

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, John H
Anmeldt 29. april 2021

Utrolig god mat, hyggelig personale og god atmosfære. Supergjennomført mexicansk. Anbefaler å prøve litt forskjellige småretter - den retten med blekksprut er noe av det beste jeg har smakt. God tequila.

Dato for besøk: april 2021
Takk, Johannelissom
Anmeldt 4. mars 2021

Fantastisk service og nydelig mat. Veldig koselig lokale sentralt i Bergen. Vi har funnet vårt nye favorittsted. Anbefaler å ta seg en drink, cocktail kan de!

Dato for besøk: mars 2021
Takk, Karoline H

Reisende som så på Agave Bergen, så også på

Har du vært i Agave Bergen? Del dine erfaringer!