“Dårlig”

Vurdert som nr. 86 av 469 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Trangt lokale. Dyrt. Tørr mat. Lite mat for mye penger. Kunne heller dratt på maccern og blitt mett for halve prisen:)))

2  Takk, Ine S

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Spiste middag her i sommerferien og opplevde god service. I tillegg til god service vil jeg si at maten også smakte godt. Dette er en chill restaurant og du kan senke skuldrene. Om du kommer med allværsjakke eller en finere kåpe så har ikke det noe å si.
Servitøren var også veldig behjelpelig, noe vi satt pris på

Takk, iselind2021
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Dette er vel den værste mexicanske maten jeg har spist. Grønnsakene som skulle være grillet var tatt rett ut av kjøleskapet og var is kalde. Maten så mildt sakt uappetittlig ut. Vi klarte ikke spise opp. Så da måtte vi gå et annet sted for å få lunsj

3  Takk, 190479Elisabeth
Anna, General Manager på Agave Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Hei Elisabeth,
Vi lurer litt på hva du har bestilt hos oss da vi ikke har noen retter som inneholder grillede grønnsaker på lunsjmenyen vår. Vi ønsker alltid å forbedre oss så kanskje du kunne skrevet litt mer til oss om hvilken rett dere bestilte, send oss gjerne en Mail til booking@agavebergen.no så vi kan se på saken :)
Hilsen Anna

Anmeldt 22. juli 2021

Vi bestilte bor på nett. Det var enkelt. Vi ble møtt av Anna som viste oss bord og anbefalte diverse retter som vi burde prøve. Dette var en reise i super gode smaker. Du kjenner at maten er laget fra bunnen og de brukte friske urter og ferske varer. Dette er et must for turister og tilreisende. Tusen takk for oss. Vi kommer igjen. Takk Agave, en opplevelse i mat og service

Takk, D7595LQthomasw

Tusen takk for flott tilbakemelding!
Velkommen tilbake :)

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig og hjelpsom betjening, gode råvarer og spennende retter. Fullt mulig å spise både lunsj og middag for en som ikke tåler melk og gluten, anbefales!

2  Takk, btlyche

Takk for besøket og flott tilbakemelding!
Velkommen tilbake :)

Reisende som så på Agave Bergen, så også på

Har du vært i Agave Bergen? Del dine erfaringer!