“Koselig sted før en dejt”
Anmeldelse av Agave Bergen

Agave Bergen
Vurdert som nr. 78 av 468 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

Hade en feiring sammen med kjærsten, vi visste ikje noe om dette stedet og blev veldig positivt overrasket. Koselig lokale og atmosfære. Blev gott tatt vare på av meget hyggelig betjening. Vi spiste noe med blekksprut, som va noe av det godeste jeg smakt. Sedan blev det entrecôte med enkle men goda tilbehør. Kjøttet va helt perfekt etter min mening. Likte att våres servitris forklarte ting som kom på tallerken Delade churros till dessert, smakte god tequila og drinker. Dem hade en passe vinliste med noe før alle smaker. Syntes prisene var helt ok, absolutt ikje dyrt med tanke på vad man fikk før pengene. Kommer absolutt besøke dette stedet igen.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 79mattiasf

Anmeldt 6. september 2021 via mobile enheter

Bestilte guacamole til forrett; og en utrolig liten skål kom på bordet! Guacamolen var god, men altfor syrlig.. Kyllingretten til hovedrett var helt grei, men litt mektig og kjedelig rett. Mett? Jo.. Så vidt. Og til stive priser. Pluss for koselig lokale.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Reidun68
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Trangt lokale. Dyrt. Tørr mat. Lite mat for mye penger. Kunne heller dratt på maccern og blitt mett for halve prisen:)))

2  Takk, Ine S
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Spiste middag her i sommerferien og opplevde god service. I tillegg til god service vil jeg si at maten også smakte godt. Dette er en chill restaurant og du kan senke skuldrene. Om du kommer med allværsjakke eller en finere kåpe så har ikke det noe å si.
Servitøren var også veldig behjelpelig, noe vi satt pris på

Takk, iselind2021
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Dette er vel den værste mexicanske maten jeg har spist. Grønnsakene som skulle være grillet var tatt rett ut av kjøleskapet og var is kalde. Maten så mildt sakt uappetittlig ut. Vi klarte ikke spise opp. Så da måtte vi gå et annet sted for å få lunsj

3  Takk, 190479Elisabeth
Anna, General Manager på Agave Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Hei Elisabeth,
Vi lurer litt på hva du har bestilt hos oss da vi ikke har noen retter som inneholder grillede grønnsaker på lunsjmenyen vår. Vi ønsker alltid å forbedre oss så kanskje du kunne skrevet litt mer til oss om hvilken rett dere bestilte, send oss gjerne en Mail til booking@agavebergen.no så vi kan se på saken :)
Hilsen Anna

Reisende som så på Agave Bergen, så også på

Har du vært i Agave Bergen? Del dine erfaringer!