“Konow Bergen er et «microhotell»”
Anmeldelse av Vertshuset Konow

Vertshuset Konow
Vurdert som nr. 137 av 453 Restauranter i Bergen
Anmeldt 8. september 2020 via mobile enheter

Konow Bergen er et «microhotell» på Nesttun i Bergen. Der er 2 suiter som helt tar pusten fra deg. Vi ankom Konow, en bortgjemt perle, og hadde 2 vidunderlige overnattinger i det utsøkte miljøet. Maten var lekker, suiten var innbydende og flott, utsikten var unik og vakker og vertskapet enestående på alle vis. Vi kommer definitivt tilbake

Dato for besøk: september 2020
Takk, adelheid1945

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Anbefales! Avslappet atmosfære og ypperste klasse, flink folk, kvalitet på mat var topp med gode viner anbefalinger fra sommelierer

Takk, 887jacky
Anmeldt 24. mars 2021

Dato for besøk: desember 2020
Anmeldt 21. mars 2021

Dato for besøk: mars 2021
Anmeldt 20. mars 2021

Dato for besøk: mars 2021

Reisende som så på Vertshuset Konow, så også på

Har du vært i Vertshuset Konow? Del dine erfaringer!