“Nydelig mat i fine omgivelser”
Anmeldelse av Savanna Restaurant

Savanna Restaurant
Vurdert som nr. 11 av 468 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Vegetarvennlig, Veganskealternativer, Glutenfri alternativer. Lunsje og Middag. Menyen er stor og variert, med vekt på tradisjonelle fyldige gryter med både storfe, kylling og lam. Menyen er stor og vI har også varierte vegetarretter og krydderblandingen berbere danner grunnlaget for de fleste rettene.
Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

Nydelig mat med god tradisjonell kaffe. Hyggelig betjening. Anbefales på det varmeste og ligger midt i Bergen sentrum!

Dato for besøk: september 2021
Takk, Stay06028778368
Dawit A, Eier på Savanna Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. september 2021

Anmeldt 13. august 2021

Var her på en koselig kveld med en som er faste kunder hos savann.

.Her får du kjempegod mat i generøse porsjoner.

topp servic Anbefales på de sterkeste.

Takk, zebibt2021

Anmeldt 2. august 2021

Nydelig mat og hyggelig personale som guidet oss gjennom menyen.
Vi anbefaler så absolutt dette stedet!!

Takk, 17lailas

Anmeldt 26. juli 2021

Vi delte en kjøttrett og en rett med ulike småretter. Masse deilige smaker og pent presentert. Et av de beste måltidene i Bergen! Veldig rause porsjoner til bra pris.
Personalet var hyggelige og fulgte oss godt opp. Anbefales på det varmeste.

Takk, kal12310
Dawit A, Eier på Savanna Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. mars 2022

Hei
Tusen takk for din flott anmeldelse!
Vi er veldige glade for at du hadde en fin opplevelse hos oss! :-) og hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Dette var en fantastisk opplevelse! Maten var himmelsk, og servitørene anbefalte gode retter, smilte og var veldig hyggelige og, med all rett, stolte!

Takk, 443julied

Reisende som så på Savanna Restaurant, så også på

Har du vært i Savanna Restaurant? Del dine erfaringer!